- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Toch liever jouw 250kg DL gehad en wat minder op de bench

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

met een hoge bench dwing je meer respect af bij de bros
dat is het enige wat telt!

Mijn spiegel besloot zelfmoord te plegen op een hete dag, hoefde ik niets voor te doen![]()
Was die dan geplakt tegen de muur of los?
Via spiegelshoppen.nl had ik graag een spiegel van 2m x 2m50 besteld, maar ben ook bang voor barsten etc... In de kelder is de temperatuur wel altijd min of meer hetzelfde...
Toch liever jouw 250kg DL gehad en wat minder op de bench![]()

Kan je wel tegen kleintjes hé Andre the Giant!Hey hey heyKan je wel tegen kleintjes hé Andre the Giant!

Hoe groot was die?
Ik was even aan het kijken naar: metaalwinkel.nl, als je in google zoekt op onbreekbare spiegel, dan kom je op die website en er bestaat zoiets als RVS magnetische spiegels, wat wel interessant is... maar duur, maar minder duur dan zo'n hele grote spiegel denk ik...
120 hoog, en dan je dus zo lang maken als je wilt dmv stukken ernaastMisschien krimpt ie nog een paar cm als ie wat ouder is...![]()

Was die dan geplakt tegen de muur of los?
Via spiegelshoppen.nl had ik graag een spiegel van 2m x 2m50 besteld, maar ben ook bang voor barsten etc... In de kelder is de temperatuur wel altijd min of meer hetzelfde...