XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Zo gaat dat soms :) Ik ben al blij dat ik nog tijd kan vrijmaken voor te trainen. Moest ik nog iedere keer naar
de gym rijden, was het wel een ander verhaal geweest denk ik. Vrees dat er geen gym open is om 5u in de
ochtend :D
Weet wel gyms waarbij dat kan. Maar met deze planning werkt het prima voor je Rob. Waarschijnlijk weet je het rooster van de vrouw ruim van te voren en kun je alled naar 'wens' invullen..

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.722
Weet wel gyms waarbij dat kan. Maar met deze planning werkt het prima voor je Rob. Waarschijnlijk weet je het rooster van de vrouw ruim van te voren en kun je alled naar 'wens' invullen..

Ja inderdaad. Het is gewoon puzzelen en voorbereiding. Morgen heeft de zoon een verjaardagsfeest. Dus moet
ik vanavond nog cupcakes gaan oppikken, daarna trainen en morgenvroeg komt het springkasteel dus heb
ik daar weer werk aan. En ik heb nog een kleine fiets die ik moet repareren. Dus ja, maar vroeg genoeg
opstaan om mijn cardio in te passen.

Zo gaat dat soms :) Ik ben al blij dat ik nog tijd kan vrijmaken voor te trainen. Moest ik nog iedere keer naar
de gym rijden, was het wel een ander verhaal geweest denk ik. Vrees dat er geen gym open is om 5u in de
ochtend :D

True, het is een beetje gepuzzel maar gaat tot nu toe prima :)

Rob ik snap dat je de jokersets van wendler overneemt, maar vind je het zelf niet te CNS belastend om elke training singles te maken nog ?

• #25.725
True, het is een beetje gepuzzel maar gaat tot nu toe prima :)

Zo is dat! Voorbereiding is alles :) en juice helaas

Rob ik snap dat je de jokersets van wendler overneemt, maar vind je het zelf niet te CNS belastend om elke training singles te maken nog ?

Bwah, als ik me niet goed voel, doe ik het lekker niet. Vorige week heb ik geen enkele single gedaan :)
Die 2x205 voelde vrij lekker. Daarom dus een attempt. Nadien bekeken had ik het beter niet gedaan,
want het ging niet zo vlot als verwacht

Zo is dat! Voorbereiding is alles :) en juice helaas

Bwah, als ik me niet goed voel, doe ik het lekker niet. Vorige week heb ik geen enkele single gedaan :)
Die 2x205 voelde vrij lekker. Daarom dus een attempt. Nadien bekeken had ik het beter niet gedaan,
want het ging niet zo vlot als verwacht

zulke strain rep is gewoon erg belastend, vooral op de deadlift

• #25.727
zulke strain rep is gewoon erg belastend, vooral op de deadlift

I know :p Bij de lift off voelde ik het al gelijk. Eigenlijk had ik mijn verstand moeten gebruiken en de bar
droppen. Maar ach :) Volgende week doe ik wel weer rustig aan ;)

leef de natty lefen robke

• #25.730
Juicen pl'ers ook dan??

• #25.734
  • #25.736
Strongman is niet hetzelfde als pl?

Gaat vooral om test dan?

• #25.739
Strongman is niet hetzelfde als pl?

Gaat vooral om test dan?

lowhut :D

als ik me niet vergis kunnen er ook onaangekondigde controles aan huis komen ?

not sure if srs :rolleyes:

Als ik me niet vergis werd heel het Tour de France peloton clean bevonden door die onaangekondigde controles aan huis.
Same for the Olympics, etc ...

Controles zijn altijd een stapje achter op de ontwikkeling van producten.

lowhut :D

Als ik me niet vergis werd heel het Tour de France peloton clean bevonden door die onaangekondigde controles aan huis.
Same for the Olympics, etc ...

Controles zijn altijd een stapje achter op de ontwikkeling van producten.

Ja maar welke amateur PL'er heeft er genoeg geld voor die geavanceerde producten man.

Bij tour de france hebben ze miljoenen/miljarden sponsoren

Terug
Naar boven