XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.741
Ja maar welke amateur PL'er heeft er genoeg geld voor die geavanceerde producten man.

Bij tour de france hebben ze miljoenen/miljarden sponsoren

HGH etc kost al belange niet zoveel meer en is ook moeilijk op te sporen. Same for bv Test Suspension
En ik denk niet dat bij alle controles, alles gecontroleerd word. Dat kost gewoon teveel.

Dat wist ik heus wel hoor:o:rolleyes::cool:

Ken je mensen die zich met controles bezig houden of? Ben wel benieuwd waarop je dit allemaal baseert eigenlijk.

• #25.746

Misschien ben ik gewoon te cynisch :p

Maar blijft wel een feit dat je na een jaartje lekker juicen, een jaartje zoveel mogelijk probeert te behouden,
en dan een wedstrijd draait, je zeker en vast niet positief gaat plassen. Ondanks je toch wel vooruitgang
hebt gemaakt dankzij juice ;)

Misschien ben ik gewoon te cynisch :p

Maar blijft wel een feit dat je na een jaartje lekker juicen, een jaartje zoveel mogelijk probeert te behouden,
en dan een wedstrijd draait, je zeker en vast niet positief gaat plassen. Ondanks je toch wel vooruitgang
hebt gemaakt dankzij juice ;)

yup zeker weten, ik heb bijna 2 jaar geen PL wedstrijd gedraaid tot voor kort ik zou me theoretisch helemaal volgeblazen kunnen hebben

• #25.749
Ken je mensen die zich met controles bezig houden of? Ben wel benieuwd waarop je dit allemaal baseert eigenlijk.

Ik ken mensen die gecontroleerd worden/werden ;) En er word zeker en vast niet altijd een bloedafname
gedaan. Vaak is gewoon een plastest al voldoende.

---------- Toegevoegd om 11:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:32 ----------

yup zeker weten, ik heb bijna 2 jaar geen PL wedstrijd gedraaid tot voor kort ik zou me theoretisch helemaal volgeblazen kunnen hebben

alsof je 50 caliber guns natty kan hebben... liar :mad:

:jk:

je hebt je toch ook volgeblazen :eyebrow:

no homo

:roflol:

nog niet, soon !

• #25.758
  • #25.760
Terug
Naar boven