XXL Nutrition

Robke's trainingslog

als je niet veel eet vind ik het gek dat je squat kut gaat.

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.342
:roflol: Filmpjes graag!

Je bent ziek geweest man, gun jezelf wat tijd.

Haha. Tijd Crack? Ik ben bijna 40 jaar man. I'm getting too old for this shit :)

het opstaan uit bed is het probleem

mss is het een idee om wekker te zijn en in bed liggend PWO te pakken en dan vanzelf wakker te worden

Heb ik ook al ergens gezien van mensen die het zo deden. Alarm half uurtje voor opstaan, cafeine & pre w/o
erin en nog een half uurtje dutten.

Neem gewoon een lijn pep, politieagentje :p

Idd, net alsof alle inbeslagnames worden vernietigd :p

---------- Toegevoegd om 09:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:07 ----------

als je niet veel eet vind ik het gek dat je squat kut gaat.

SQ gaat al enkele weken kut ;)

Ms ff wat rust nemen? Ziek gaan trainen gaat je moraal ook niet echt gaan boosten denk ik dan. Ik train altijd op deload% als ik ziek ben, meestal wordt het voor de rest toch niks.

• #26.344
Ms ff wat rust nemen? Ziek gaan trainen gaat je moraal ook niet echt gaan boosten denk ik dan. Ik train altijd op deload% als ik ziek ben, meestal wordt het voor de rest toch niks.

Ik heb eind augustus 2 weken vakantie gehad... kan toch niet dat ik nu weer zou moeten deloaden?

Ik heb eind augustus 2 weken vakantie gehad... kan toch niet dat ik nu weer zou moeten deloaden?

Normaal niet, maar als ik wat ziek ben of geweest ben dan train ik liever ff wat rustig tot ik terug 100% ben omdat m'n lifts dan meestal kut gaan. Is niet goed voor het ego, zeker als je al een mindere periode hebt.

sommige lui deloaden een heel week elke 5 weken

Jammer dat je trainingen niet gaan zo als je wilt..
Je wordt natuurlijk ook al een dagje ouder he..:trollface:

• #26.348
Normaal niet, maar als ik wat ziek ben of geweest ben dan train ik liever ff wat rustig tot ik terug 100 ben omdat m'n lifts dan meestal kut gaan. Is niet goed voor het ego, zeker als je al een mindere periode hebt.

Tja. Vorige week was ik niet ziek op SQ dag en toen repte ik er ook maar 4 met 160. Dus ja.

sommige lui deloaden een heel week elke 5 weken

Weet niet man. Normaal moet je idd wel regelmatig deloaden, maar iedere 5 weken is al aardig wat. Allemaal
leuk en wel als je epic weights verplaatst maar voor die trainingen wat ik doe...

Jammer dat je trainingen niet gaan zo als je wilt..
Je wordt natuurlijk ook al een dagje ouder he..:trollface:

Maar het is wel zo :( De laatste jaren weegt het gezinsleven & werk nogal zwaar door op mijn energie.

Whaha, gaat het weer over stront hier?:o

Balen dat je niet helemaal fit bent Rob...of heeft het gewoon een beetje met ouderdom te maken?

3 x per week trainen ipv 4 ... ?

• #26.352
Whaha, gaat het weer over stront hier?:o

Balen dat je niet helemaal fit bent Rob...of heeft het gewoon een beetje met ouderdom te maken?

Dagdagelijkse dingen komen hier allemaal ter sprake :p

Geen idee man. Ik weet wel dat ik een paar geleden aan een paar uur slaap genoeg had. Tegenwoordig zou
ik heel de dag kunnen slapen :) Vroeger kon je ook wel eens luieren voor een dagje ofzo. Tegenwoordig zijn
er altijd wel dingen te doen, places to go.

Als ik gisteren gewoon even bekijk...
04u30 eruit
04u50 trainen
06u20 gedaan
06u30 vaatwasser leegmaken
06u40 mijn rugzak & de boekentas klaar maken voor de zoon
07u00 zoon uit bed, kleren aan etc...
07u15 zoon naar de grootouders
07u20 ik naar werk
16u30 terug thuis
16u35 muizenvallen leegmaken
17u00 eten
17u30 muizenvallen schoonmaken & terug zetten
18u00 zoon in bad
18u30 zoon uit bad, pudding voederen & spelen
19u30 zoon in bed
20u00 filter van jacuzzi zuiver maken
20u30 douchen
20u45 tv kijken
21u15 bed in

---------- Toegevoegd om 09:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:44 ----------

3 x per week trainen ipv 4 ... ?

Minder trainen? :eek:

Ik vrees ervoor :(

rip in piece kinderwens van ronnie

• #26.354
Tja, er is altijd wel een klusje te doen. Echt vrije momenten heb ik nog maar zelden

Heb jij zo vroeg in de ochtend energie om te trainen? :eek:
Ik ben één keer om 7.00 uur gegaan en dat was ook de laatste keer, wat een drama...

• #26.356
:roflol: lol'd met muizenvallen

• #26.358

:p

Die beesten kruipen tussen de planken en onder de jacuzzi. Vreten heel de isolatie op en zorgen dat de lucht
doorstroom niet meer optimaal is. Zitten er sinds een weekje of 2 nu. Ondertussen toch al 6 stuks gevangen.
Speculaas pasta does the trick every time

• #26.360
Terug
Naar boven