joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Filmpjes graag!
Je bent ziek geweest man, gun jezelf wat tijd.

het opstaan uit bed is het probleem
mss is het een idee om wekker te zijn en in bed liggend PWO te pakken en dan vanzelf wakker te worden

als je niet veel eet vind ik het gek dat je squat kut gaat.

Ms ff wat rust nemen? Ziek gaan trainen gaat je moraal ook niet echt gaan boosten denk ik dan. Ik train altijd op deload% als ik ziek ben, meestal wordt het voor de rest toch niks.
Ik heb eind augustus 2 weken vakantie gehad... kan toch niet dat ik nu weer zou moeten deloaden?
Normaal niet, maar als ik wat ziek ben of geweest ben dan train ik liever ff wat rustig tot ik terug 100 ben omdat m'n lifts dan meestal kut gaan. Is niet goed voor het ego, zeker als je al een mindere periode hebt.
Jammer dat je trainingen niet gaan zo als je wilt..
Je wordt natuurlijk ook al een dagje ouder he..![]()
De laatste jaren weegt het gezinsleven & werk nogal zwaar door op mijn energie.Whaha, gaat het weer over stront hier?
Balen dat je niet helemaal fit bent Rob...of heeft het gewoon een beetje met ouderdom te maken?

Vroeger kon je ook wel eens luieren voor een dagje ofzo. Tegenwoordig zijn

Heb jij zo vroeg in de ochtend energie om te trainen?
Ik ben één keer om 7.00 uur gegaan en dat was ook de laatste keer, wat een drama...

Als jij d'r speculaaspasta op moet smeren voordat je vrouw ermee aan de gang gaat, zou je ook eens kunnen overwegen om hem een keertje te wassen.
Maar ik vind het net lekker om mijn piem0l door mijn broek te ruiken