Fitness Seller

Robke's trainingslog

Als Rob er zich er niet eens druk om maakt? Alleen hierom zou ik nog wel een tijdje door kunnen gaan. :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.322
  • #26.325
04u50 training

Pre w/o Supp: Animal Pak; NOxplode 2.0; Agmatine (750mg); Beta Alanine (2gr); L-Carni Tart. (3gr)
Intra w/o Supps: Amino1
Other Supps: Crea (5gr) op niet KT dagen; 5000IU D3

Trainingstijd: 62min (mooi zo)
Bodyweight: 111kg

Comments: klaar op een uurtje. Ideaal.

Raak mijn bed niet uit deze week. En ondanks ik nu mijn dagen heb gewisseld, blijft die SQ gewoon ondermaats gaan.

2hwdvk.jpg

Goeie tren, lekker vlot :)
Hoest met de explosies?

Vraag daar nou niet naar Rambo :o

Verkapt ik heb een vieze fetish post :eek:

• #26.331
Goeie tren, lekker vlot :)
Hoest met de explosies?

Onder het motto:"wat er niet ingaat moet er niet uitkomen" heb ik gisteren dus bijna niks gegeten :) Dus ja,
nu is het wel even beter :)

Vraag daar nou niet naar Rambo :o

Ben gewoon bezorgd om die jongen ;)

Verkapt ik heb een vieze fetish post :eek:

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

04u50?

vind het al erg genoeg als de wekker voor werk gaat om 04u20

denk dat ik voor het trainen dan echt niet wakker kan worden :$ ik probeerde mezelf vandaag bij de wekker van 8 uur zelfs te overtuigen dat het misschien beter was als ik rust zou pakken, geloofde het ook nog bijna

• #26.335
vind het al erg genoeg als de wekker voor werk gaat om 04u20

denk dat ik voor het trainen dan echt niet wakker kan worden :$ ik probeerde mezelf vandaag bij de wekker van 8 uur zelfs te overtuigen dat het misschien beter was als ik rust zou pakken, geloofde het ook nog bijna

Die NOxplode geeft wel een redelijke opkikker ;) Maar idd, het is pas ongeveer halverwege de training
dat je dan eigenlijk pas wat beter begint te presteren

Je squat is even pappig als je stront Rob :trollface:

• #26.337
Je squat is even pappig als je stront Rob :trollface:

Tell me about it ... het is gewoon bedroevend tegenwoordig. Dacht eerst dat het door de cardio kwam, maar
blijkbaar dus niet. Zelfs na die 10prct drop in mijn theoretische voelde die 2x160 zwaarder dan die 200.

Ik zal mij maar gewoon een tutu bestellen en op ballet gaan :(

Die NOxplode geeft wel een redelijke opkikker ;) Maar idd, het is pas ongeveer halverwege de training
dat je dan eigenlijk pas wat beter begint te presteren

het opstaan uit bed is het probleem

mss is het een idee om wekker te zijn en in bed liggend PWO te pakken en dan vanzelf wakker te worden

Terug
Naar boven