- Waardering
- 4.083
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar ik denk niet dat ik haar kan overtuigen om ons geld daar aan uit te geven
"ons geld" Dat heb jij goed voor elkaar! Leef jij ook de uitkeringsleef?
Nee, ik ben loonslaaf helaasOh, balen
Als je naar Amsterdam verhuist mag je voor mij komen werken. Heb je een vrachtwagenrijbewijs ?
2500 netto per maand, bonus van 30k per jaar.

Over wat voor soort prijzen hebben we het dan? (of mag dat hier ook niet besproken worden?)
Helemaal niets leuks aan groot zijn in Belgie. Hier zijn we gewoon allemaal wat kleiner dan die lange lummels
uit Nederland.
plopperdeplop jij bent nog kleiner!
Dat zeggen alle lange wappers
true storyIk heb al dingen gehoord van 2500eur voor een maandje op 3IU (schijnbaar zou 3IU HG HGH meer zijn dan 8IU niet HG)

Ik heb al dingen gehoord van 2500eur voor een maandje op 3IU (schijnbaar zou 3IU HG HGH meer zijn dan 8IU niet HG)
true story
Vorig jaar op flex cup kon ik niets zien buiten wat ruggen/schouders en hoofden. En zo klein ben ik niet
t*ring
Tja je verdient wel genoeg als je voor Stunna gaat 'werken'
Niet zo gek dat profs g4p nodig hebben voor hun gear...
Mijn lijf verlept toch als ik oud ben 

gelukkig maar dat je je overal door kan murwen met je smalle lijfje
Haha. Tja, ik geef mijn dinero's liever aan iets anders uit danMijn lijf verlept toch als ik oud ben
![]()

gelukkig maar dat je je overal door kan murwen met je smalle lijfje
Haha. Tja, ik geef mijn dinero's liever aan iets anders uit danMijn lijf verlept toch als ik oud ben
![]()

Idd, voor 2.5 ruggen kan je prima AAS zetten in een jaartje!
Jij werkt zeker bij DBB.com of niet robbie? 24/7 on
nee man... ik heb gewoon vaak routine werk wat ik met mijn ogen dicht kan doen. En ik kan mijn werk

nee man... ik heb gewoon vaak routine werk wat ik met mijn ogen dicht kan doen. En ik kan mijn werk
zelf regelen. Dus knal ik even door, heb ik weer even rust enzo. No stress![]()
En in de avond en het weekend zit ik bij het gezin. Dus ben ik niet te vinden op DBB![]()