MuscleMeat

Robke's trainingslog

Hahaha :roflol:

Best een prestatie op zich :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.185
  • #27.188
Das waar maar dat zijn er maar heel weinig ;)
Moet er zelf ook niet aan denken:D

Wanneer heb jij dan nog eens +2 weken ofzo niet getraind? Oke, voeding tot daar toe gelaten. Als je daar
een paar keer in de week wat losser mee omgaat... Maar echt weken trainingen skippen?

Wanneer heb jij dan nog eens +2 weken ofzo niet getraind? Oke, voeding tot daar toe gelaten. Als je daar
een paar keer in de week wat losser mee omgaat... Maar echt weken trainingen skippen?

Trainen niet idd, mits het nodig is door ziekte, tijdgebrek of blessures. Dat vind ik ook echt leuk :)
Doelde meer op voeding idd :)

• #27.190
Trainen niet idd, mits het nodig is door ziekte, tijdgebrek of blessures. Dat vind ik ook echt leuk :)
Doelde meer op voeding idd :)

Op sommige dagen vind ik het ook helemaal niet leuk moet ik zeggen. Dan ga ik toch maar. Want anders raak
je achter enzo en voel je je t*ring schuldig :) Tja, niet makkelijk als het niet makkelijk gaat

Op sommige dagen vind ik het ook helemaal niet leuk moet ik zeggen. Dan ga ik toch maar. Want anders raak
je achter enzo en voel je je t*ring schuldig :) Tja, niet makkelijk als het niet makkelijk gaat

Ok niet altijd idd maar als je dan toch gaat dan voel je je vaak een stuk beter / meer voldaan :)
Most good things don't come easy :D

• #27.192
20u00 training

Pre w/o Supp: Armor-V; Animal Pump; Agmatine (750mg); L-Carni Tart. (3gr)
Intra w/o Supps: Amino1
Other Supps: Crea (5gr); 5000IU D3

Trainingstijd: 64min
Bodyweight: 113kg

Comments: zo, dat liep wel lekker :)

15oceuf.jpg

Lekkere belly bounchers :D
Armor-V ??

• #27.194
Lekkere belly bounchers :D
Armor-V ??

Multi Vit van Muscle Pharm ;) Na al die jaren Animal Pak heb ik het wel even gehad met die tabs :p
Plus in die Armor V zit pro biotica. Toch iets waar ik de laatste tijd meer en meer goede dingen over hoor

Multi Vit van Muscle Pharm ;) Na al die jaren Animal Pak heb ik het wel even gehad met die tabs :p
Plus in die Armor V zit pro biotica. Toch iets waar ik de laatste tijd meer en meer goede dingen over hoor

Ziet er goed uit, blijft toch favo merk hoor MP :)
Heb 1x zo'n Animal ding geprobeerd met 12 tabs...gatver wat goor...pot is in de prullenbak beland :o

• #27.196
Ziet er goed uit, blijft toch favo merk hoor MP :)
Heb 1x zo'n Animal ding geprobeerd met 12 tabs...gatver wat goor...pot is in de prullenbak beland :o

True

En tja, die Animal lijn is buiten de Animal Pak veel verloren van zijn kwaliteit ook. Qua ingredienten wel het meest
compleet maar qua werking vind ik het toch allemaal net wat minder geworden. Neem nou die Animal Pump of Animal Rage,
als je vroeger iets van Animal had, wist je dat je ging knallen. Die 2 producten zijn toch net wat minder imo

Steady benchwerk weer Rob! Ook flink wat pompwerk hoor...ouwe bodybuilder ;)

• #27.198
Lekker volume Rob!

goeie presses robbie.

Terug
Naar boven