XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.641
heeeee welcome back! wast gaaf??
lekkere training hoor, ook al zeg je dat het moeizaam was

• #27.644
Jaja, loggen zie ik niet echt meer zitten maar ben hier nog niet weg [emoji1][emoji1]

good to hear mate

---------- Toegevoegd om 10:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:52 ----------

heeeee welcome back! wast gaaf??
lekkere training hoor, ook al zeg je dat het moeizaam was

Ja, was netjes. Mooie stad. Heel mooi :) Wel een beetje teleurgesteld in de kerstmarktjes en het gebrek
aan 'echte' glühwein. Maar overal hele vriendelijke mensen. Nu ja, denk ik toch, want je kan helemaal niets
maken van dat taaltje.

good to hear mate

---------- Toegevoegd om 10:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:52 ----------

Ja, was netjes. Mooie stad. Heel mooi :) Wel een beetje teleurgesteld in de kerstmarktjes en het gebrek
aan 'echte' glühwein. Maar overal hele vriendelijke mensen. Nu ja, denk ik toch, want je kan helemaal niets
maken van dat taaltje.

vraag het op schrift: daar kun je prima chocola van maken. Srs, dat kun je gewoon lezen!

• #27.646
zeker weer een Hollande uitdrukking "ergens chocola van maken"
Betekent dat je er wijs uit kunt worden.

Met andere woorden: als je geschreven teksten leest, kun je ze prima lezen. Het is gewoon een combinatie van een aantal talen die je kent.

• #27.648
zeker weer een Hollande uitdrukking "ergens chocola van maken"
Betekent dat je er wijs uit kunt worden.

Met andere woorden: als je geschreven teksten leest, kun je ze prima lezen. Het is gewoon een combinatie van een aantal talen die je kent.

Haha

En nou nee... de series & films daar waren ondertiteld en ok, heel soms zag je er wat in, maar veel vaker niet eigenlijk :p

• #27.649
05u00 training

Pre w/o Supp: Armor-V; NO Xplode 3.0 (1sc); Agmatine (750mg); L-Carni Tart. (3gr)
Intra w/o Supps: Amino1
Other Supps: Crea (5gr); 5000IU D3

Trainingstijd: 63min
Bodyweight: 113kg

Comments: wat een kutzooi. Bij elke rep haast kotsen en tussen elke set me helemaal de pl**ris hoesten
Gedaan wat ik kon doen, laten we het daar maar bij houden :)

Untitled.jpg

Gadverdamme Rob! Het valt dus weer even zwaar back-on-track te zijn! Powercleans gaan volgens mij ook niet van harte als je moet hoesten en kotsen..:eek!:

• #27.651
Gadverdamme Rob! Het valt dus weer even zwaar back-on-track te zijn! Powercleans gaan volgens mij ook niet van harte als je moet hoesten en kotsen..:eek!:

Ja, ik dacht van het weekend ervan af te zijn, maar lb trainen is blijkbaar nog moeilijk. Krijg ook weer terug
van die zweet aanvallen en het toch koud hebben

Het blijft een beetje klooien, maar je blijft wel gaan. Respect Robke

:D

komt wel goed schatje.

Je moet ook gewoon even weer inkomen na de vakantie en ziek zijn werkt ook niet mee. Volgende trainingen gaan vast weer beter.
Beterschap :kiss:

Komt wel goed met Robbie, zoals altijd

• #27.656
Het blijft een beetje klooien, maar je blijft wel gaan. Respect Robke

:D

Haha, tja, oud gek zeker

liev

Je moet ook gewoon even weer inkomen na de vakantie en ziek zijn werkt ook niet mee. Volgende trainingen gaan vast weer beter.
Beterschap :kiss:

True

Komt wel goed met Robbie, zoals altijd

Het moet maar :)

Misschien eens niet 's nachts trainen, zou dat helpen? :p

Oeps wordt je een beetje ziek of is het ontwenning.

• #27.659
Beterschap ecto! Zweeds virus opgepikt?

Terug
Naar boven