XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.661
Beterschap ecto! Zweeds virus opgepikt?

Nah, begon vorige week maandag allemaal toen mijn zoontje ineens 39.7gr koorts had. Tja, dan weet je al
hoe laat het is en dat je binnenkort ook in de lappenmand ligt. En ipv te rusten hebben we dus kilometers
rondgelopen in Stockholm. Wat er ook geen deugd aan deed.

Nah, begon vorige week maandag allemaal toen mijn zoontje ineens 39.7gr koorts had. Tja, dan weet je al
hoe laat het is en dat je binnenkort ook in de lappenmand ligt. En ipv te rusten hebben we dus kilometers

Ja dat het snel rondgaat als je een kleine hebt hebben we hier ook ondervonden... :o
Dat was misschien niet zo heel handig idd...

Heb je nog tips voor wat assistance werk voor LB voor mn tren van vanmiddag?
DL & SQ heb ik al ;)

• #27.663
Ja dat het snel rondgaat als je een kleine hebt hebben we hier ook ondervonden... :o
Dat was misschien niet zo heel handig idd...

Heb je nog tips voor wat assistance werk voor LB voor mn tren van vanmiddag?
DL & SQ heb ik al ;)

Bulgarian SQ ;) Goed voor je quads & posterior chain. Maar je moet er van houden :p Ik vind ze ruk :)
GoodMorning zijn ook altijd wel baas voor hams & lowerback

Lol heb je ook nog wat anders :p
Goodmorning ga ik wel proberen

Ellende is dat. Heb het 3 weken geleden achter de rug en het begint nu weer opnieuw, kinderen en vrouw liggen weer plat. :mad:

@Rambo, ga je nu aan Robke vragen stellen over schema? Ben zwaar teleurgesteld. :sad:

Thnx, komt goed. Zal na sq & dl toch wel aardig dood zijn :o

• #27.668
Allicht was het ook niet zo heel slim op je pre workout spullen te nemen als je je zo klote voelde...

Als Robke er nou verstand van zou hebben. :p;)

• #27.673
Leg extensions it is :D
Stretch jeans all the way :D

• #27.680
Terug
Naar boven