- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hmmm kijk er niet eens van op met die gekke Belgen. Mijn vrouw mag er vanaf vandaag in elk geval nooit meer heen.

welkom op DBB waar iedereen true natty is, low BF heeft en epic strength with bulging muscles![]()

welkom op DBB waar iedereen true natty is, low BF heeft en epic strength with bulging muscles![]()

+100 bench & +200 dl is standaard op DBB toch vanaf 70kg bw...![]()
Volgens mij was ik toen 10 jaar ofzo
Jij ook al 

Ik kan mij niet eens meer in mijn hoofd halen wanneer ik nog 70kg woogVolgens mij was ik toen 10 jaar ofzo

Zoals een teckle tussen een oud hotdogbroodje eerder... droog, harig maar nog kwispelend
Ik kan mij niet eens meer in mijn hoofd halen wanneer ik nog 70kg woogVolgens mij was ik toen 10 jaar ofzo
Niet meer natty?Jij ook al
---------- Toegevoegd om 09:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:20 ----------
anaconda!![]()
Juist het omgekeerde vandaar niet naar Belgie en anders uitkijken voor dikke gasten in busjes.Mag ze geen frieten meer? Vind je haar dik ofzo? Wel niet lief van jou hé![]()

Juist het omgekeerde vandaar niet naar Belgie en anders uitkijken voor dikke gasten in busjes.![]()