- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou eigenlijk alleen een PT willen om mijn plates te willen wisselen... maar een n*ger is ook goed. Zo lang die maar
niet te duur is en hij ook klusjes thuis wilt doen. Zweepslagen gratis erbij
maay hey....een keer gewoon meetrainen met een PT niet durven, vind ik dan ook wel weer vreemd hoor Rambo

ik houd meer van een total package.
trail en error zegt namelijk alleen iets over hoe het werkt bij n=1
daar roepen er hier genoeg over
ik vind het fijn als het onderbouwt kan worden door theoriën en als iemand ook rekening houdt met de verschillen tussen hem/haar en anderen en de consequenties daarvan.
Kortom: een ervaren iemand, die zijn kennis & kunde kan onderbouwen op basis van theoretische concepten en aan de hand daarvan beslissingen kan nemen en die durft uit te proberen en ook weer ter discussie te stellen.
en nee, ik vind dat niet veeleisend
Dat noem
Haha. Het heeft me jaren proberen en lezen gekost om bv mijn MP techniek in orde te krijgenDat noem
ik dus ook trial and error![]()

want anders gaat het niet goedkomenRepportedIk zou eigenlijk alleen een PT willen om mijn plates te willen wisselen... maar een n*ger is ook goed. Zo lang die maar

ik houd meer van een total package.
trail en error zegt namelijk alleen iets over hoe het werkt bij n=1
daar roepen er hier genoeg over
ik vind het fijn als het onderbouwt kan worden door theoriën en als iemand ook rekening houdt met de verschillen tussen hem/haar en anderen en de consequenties daarvan.
Kortom: een ervaren iemand, die zijn kennis & kunde kan onderbouwen op basis van theoretische concepten en aan de hand daarvan beslissingen kan nemen en die durft uit te proberen en ook weer ter discussie te stellen.
en nee, ik vind dat niet veeleisend

Ik zou eigenlijk alleen een PT willen om mijn plates te willen wisselen... maar een n*ger is ook goed. Zo lang die maar
wij vermaken ons wel met jou