MuscleMeat

Robke's trainingslog

maay hey....een keer gewoon meetrainen met een PT niet durven, vind ik dan ook wel weer vreemd hoor Rambo

Ik zou eigenlijk alleen een PT willen om mijn plates te willen wisselen... maar een n*ger is ook goed. Zo lang die maar
niet te duur is en hij ook klusjes thuis wilt doen. Zweepslagen gratis erbij

:roflol:

maay hey....een keer gewoon meetrainen met een PT niet durven, vind ik dan ook wel weer vreemd hoor Rambo

Dat maakt die maat van me ervan....nee ik hap niet, heb net bakje kip+rijst op dus ik heb geen honger :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.363
ik houd meer van een total package.
trail en error zegt namelijk alleen iets over hoe het werkt bij n=1
daar roepen er hier genoeg over
ik vind het fijn als het onderbouwt kan worden door theoriën en als iemand ook rekening houdt met de verschillen tussen hem/haar en anderen en de consequenties daarvan.
Kortom: een ervaren iemand, die zijn kennis & kunde kan onderbouwen op basis van theoretische concepten en aan de hand daarvan beslissingen kan nemen en die durft uit te proberen en ook weer ter discussie te stellen.

en nee, ik vind dat niet veeleisend ;)

Haha. Het heeft me jaren proberen en lezen gekost om bv mijn MP techniek in orde te krijgen ;) Dat noem
ik dus ook trial and error ;)

Robke ook nog goed bezig, top :)

ik houd meer van een total package.
trail en error zegt namelijk alleen iets over hoe het werkt bij n=1
daar roepen er hier genoeg over
ik vind het fijn als het onderbouwt kan worden door theoriën en als iemand ook rekening houdt met de verschillen tussen hem/haar en anderen en de consequenties daarvan.
Kortom: een ervaren iemand, die zijn kennis & kunde kan onderbouwen op basis van theoretische concepten en aan de hand daarvan beslissingen kan nemen en die durft uit te proberen en ook weer ter discussie te stellen.

en nee, ik vind dat niet veeleisend ;)

:bow2::bow2::bow2:

oeh ik houd er ook wel van als ze voor me op de knietjes vallen ;)

Zijn deze beelden gemaakt voor je operatie, Robke?

TjjwMKx.jpg

• #28.376
:roflol: wat is dat :roflol:

Ik vind spruitjes net heerlijk. :)

Is je smaak veranderd dan sinds je "man" bent?

• #28.378
Once again, goed topic :D

Ik zou eigenlijk alleen een PT willen om mijn plates te willen wisselen... maar een n*ger is ook goed. Zo lang die maar
niet te duur is en hij ook klusjes thuis wilt doen. Zweepslagen gratis erbij

wij zijn niet zo duur hoor robke :D wij vermaken ons wel met jou ;)

Terug
Naar boven