- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
doelde op je fb-vriend waarmee je niet durfde te sporten lieffie![]()

Oh dan is het goed schatje
Pff die blijft maar zeuren....maar ik ga echt niet met een pt trainen...

Prima toch
Maar ik ga toch niks aannemen van een ecto van 75kg met een pt polo aan![]()

Prima toch

Prima toch

ik geef mijn mening niet maarre....
ik had in mijn synchroonzwemteam trainers die ik voor geen goud had willen missen
(die zelfs geeneens een A-diploma hadden!)
Zucht zitten ze hier gewoon andere mannen af te kraken![]()
Hola. Dat is nog wel een ander categorie. De PT's van tegenwoordig krijgen hun diploma bijna gewoon per post.
Als ze het maar aanvragen. Dan komen ze uit hun hopeloos verouderde boeken jou de les opdragen in de
trend van: niet te diep SQ want dat is slecht voor je knieën. Geen DL want dat is slecht voor je rug. Lees
nou dat hele topic maar eens na van lachen in de sportschool. Jeezes zeg.
---------- Toegevoegd om 12:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:48 ----------
Gebronsde superdudes met een stijltang en ecto benen zijn geen mannen. Fck metro's fop PT's

er zijn zo enkele mensen op DBB die zonder dat ze er een cursus voor hebben gehad, als PT wel zou willen hebben![]()
Maar er zijn toch ook wel goede pt's (de mijne in ieder geval wel lol)![]()
You get my point. Hola. Dat is nog wel een ander categorie. De PT's van tegenwoordig krijgen hun diploma bijna gewoon per post.
Als ze het maar aanvragen. Dan komen ze uit hun hopeloos verouderde boeken jou de les opdragen in de
trend van: niet te diep SQ want dat is slecht voor je knieën. Geen DL want dat is slecht voor je rug. Lees
nou dat hele topic maar eens na van lachen in de sportschool. Jeezes zeg.
Gebronsde superdudes met een stijltang en ecto benen zijn geen mannen. Fck metro's fop PT's
Ehm nu ben ik even uitgelultIdd maar dat zijn vaak trail en error personen die weten waar ze mee bezig zijn. En niet zo van die theorie
ridders die claimen alles te weten omdat ze een paar boekjes hebben gelezen
---------- Toegevoegd om 12:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:54 ----------
No disrespect, maar iemand die je 300 crunches laat doen, daar gaan bij mij de haren van rechtop staan.
Zelfs bij revalidatie trainingen is dit de reinste onzin

maar vandaag gelukkig nietIdd maar dat zijn vaak trail en error personen die weten waar ze mee bezig zijn. En niet zo van die theorie
ridders die claimen alles te weten omdat ze een paar boekjes hebben gelezen