AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

doelde op je fb-vriend waarmee je niet durfde te sporten lieffie ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.347
Robke wel, Robke is af en toe net een puber hahha:D

Jong van geest :p

Zie ik daar nou een 6x92kg strict OHP?! srs?.... :eek:

Meh, ben eerder benieuwd over een weekje of 4, 5. Of ik eindelijk die 110 kan pakken

Prima toch :thumb:
Maar ik ga toch niks aannemen van een ecto van 75kg met een pt polo aan :p

Idd seg... van die tanned ecto's met zulke licht blauwe polo'tje en hun haren gefohned :roflol:

ik geef mijn mening niet maarre....

ik had in mijn synchroonzwemteam trainers die ik voor geen goud had willen missen
(die zelfs geeneens een A-diploma hadden!)

Zucht zitten ze hier gewoon andere mannen af te kraken:eek:

• #28.350
ik geef mijn mening niet maarre....

ik had in mijn synchroonzwemteam trainers die ik voor geen goud had willen missen
(die zelfs geeneens een A-diploma hadden!)

Hola. Dat is nog wel een ander categorie. De PT's van tegenwoordig krijgen hun diploma bijna gewoon per post.
Als ze het maar aanvragen. Dan komen ze uit hun hopeloos verouderde boeken jou de les opdragen in de
trend van: niet te diep SQ want dat is slecht voor je knieën. Geen DL want dat is slecht voor je rug. Lees
nou dat hele topic maar eens na van lachen in de sportschool. Jeezes zeg.

---------- Toegevoegd om 12:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:48 ----------

Zucht zitten ze hier gewoon andere mannen af te kraken:eek:

Gebronsde superdudes met een stijltang en ecto benen zijn geen mannen. Fck metro's fop PT's

die trainers waar ik het over had, hadden geeneens een cursus gedaan ;)

srs

er zijn zo enkele mensen op DBB die zonder dat ze er een cursus voor hebben gehad, als PT wel zou willen hebben ;)
(oké oké de meerderheid never nooit niet ;))

Hola. Dat is nog wel een ander categorie. De PT's van tegenwoordig krijgen hun diploma bijna gewoon per post.
Als ze het maar aanvragen. Dan komen ze uit hun hopeloos verouderde boeken jou de les opdragen in de
trend van: niet te diep SQ want dat is slecht voor je knieën. Geen DL want dat is slecht voor je rug. Lees

---------- Toegevoegd om 12:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:48 ----------

Gebronsde superdudes met een stijltang en ecto benen zijn geen mannen. Fck metro's fop PT's

Ja maar het zijn ook geen vrouwen....:(

Maar er zijn toch ook wel goede pt's (de mijne in ieder geval wel lol):D

• #28.353
er zijn zo enkele mensen op DBB die zonder dat ze er een cursus voor hebben gehad, als PT wel zou willen hebben ;)

Idd maar dat zijn vaak trail en error personen die weten waar ze mee bezig zijn. En niet zo van die theorie
ridders die claimen alles te weten omdat ze een paar boekjes hebben gelezen

---------- Toegevoegd om 12:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:54 ----------

Maar er zijn toch ook wel goede pt's (de mijne in ieder geval wel lol):D

No disrespect, maar iemand die je 300 crunches laat doen, daar gaan bij mij de haren van rechtop staan.
Zelfs bij revalidatie trainingen is dit de reinste onzin

Ook niet als hij 1m60 is en op 8% staat? :cool:

Zelfs niet als ie 1.50 en of 3% staat ;) You get my point.

+ 1000 wel said

:thumb:

Idd maar dat zijn vaak trail en error personen die weten waar ze mee bezig zijn. En niet zo van die theorie

---------- Toegevoegd om 12:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:54 ----------

No disrespect, maar iemand die je 300 crunches laat doen, daar gaan bij mij de haren van rechtop staan.
Zelfs bij revalidatie trainingen is dit de reinste onzin
Ehm nu ben ik even uitgelult:eek:

PT zijn altijd wel handig, als je tussen zware setjes moet rusten moet je toch iemand gaan pesten.
PT tips geven als hij bezig is of uitlachen, moet je zelf toch actief houden he.

misschien ook de reden dat ze mij niet mogen:(

ik houd meer van een total package.
trail en error zegt namelijk alleen iets over hoe het werkt bij n=1
daar roepen er hier genoeg over
ik vind het fijn als het onderbouwt kan worden door theoriën en als iemand ook rekening houdt met de verschillen tussen hem/haar en anderen en de consequenties daarvan.
Kortom: een ervaren iemand, die zijn kennis & kunde kan onderbouwen op basis van theoretische concepten en aan de hand daarvan beslissingen kan nemen en die durft uit te proberen en ook weer ter discussie te stellen.

en nee, ik vind dat niet veeleisend ;)

• #28.360
Ik zou eigenlijk alleen een PT willen om mijn plates te willen wisselen... maar een n*ger is ook goed. Zo lang die maar
niet te duur is en hij ook klusjes thuis wilt doen. Zweepslagen gratis erbij

Terug
Naar boven