XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.461
block pulls met 128kiklo? dat kan niet de bedoeling zijn rob

• #28.463
225 it is!

Wil je wel spotten hoor :eyebrow:

• #28.465
Kan niet altijd feest zijn Robke. Volgende keer gewoon dubbel zo hard beesten! Wroaaaar!

komt wel goed schat

• #28.469
Wedden dat je met plezier naar beneden zakt.... :eyebrow:

Jij bent geen VIP dus geen artiesten ingang voor jou kereltje!

Kan niet altijd feest zijn Robke. Volgende keer gewoon dubbel zo hard beesten! Wroaaaar!

Aye aye captain!

---------- Toegevoegd om 09:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:29 ----------

of alles kapot :p

Balen dat squat ruk ging robke, volgende keer beter :kiss:

Stelletje spammers:mad:

• #28.475
kan goed begrijpen dat squatten om 5 uur s'ochtends vervelend is, ik zou dan al moeite hebben om mijn bed uit te komen laat staan squatten.

volgende keer gaat het wel beter;) (als je gaat reppen met mijn max:sad:)

• #28.477
kan goed begrijpen dat squatten om 5 uur s'ochtends vervelend is, ik zou dan al moeite hebben om mijn bed uit te komen laat staan squatten.

volgende keer gaat het wel beter;) (als je gaat reppen met mijn max:sad:)

Bwah nee hoor. Normaal heb ik er geen last van. Maar heb wat minder goed geslapen en de kleine thuis heeft
weer een verkoudheid te pakken. Dus dat zal er bij mij ook wel wat ophangen

verkoudheid van die kleine resulteert er bij mij 9 van de 10 keer dat ik ook verkouden word :-(
Hoop dat t jou bespaart blijft, maar echt..5u smorgen trainen..ik wist dat die mensen bestonden..maar mijn god..dat alleen al verdiend respect hahaha
Vindt je t nooit eng om te maxen als er niemand bij je is om te spotten? Straks circuleert er van jou ook een leuk filmpje op internet..*fails enzo*...

• #28.479
verkoudheid van die kleine resulteert er bij mij 9 van de 10 keer dat ik ook verkouden word :-(
Hoop dat t jou bespaart blijft, maar echt..5u smorgen trainen..ik wist dat die mensen bestonden..maar mijn god..dat alleen al verdiend respect hahaha
Vindt je t nooit eng om te maxen als er niemand bij je is om te spotten? Straks circuleert er van jou ook een leuk filmpje op internet..*fails enzo*...

Zo is dat. Eerst mijn zoon, dan mijn vrouw en tot slot de grootouders :D

Train in een powerrack ;) Soms dan wel roll of shame of crawl of shame, maar imo ben je dan net wat meer
gemotiveerd om dat gewicht toch terug omhoog te krijgen. Anders is het weer kut om alles opnieuw in te stellen :D

huh ik hoefde maar 1 pagina terug te scrollen voor een training???

Terug
Naar boven