- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Right ... 21 ... fml
Ja nou, was anders best wel jammer. Ach ja. Next time
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sterke squats nog voor in de cut rob, die vroege cardio blijft netjes man.
Zeg nooit nooit robEen PR met +200 lijkt me nog niet aan de orde echter [emoji14]
Thanks
"I used to like putting a little space between plates on the bar. They'd jingle when I came up out of a squat, making a deep-throated roar. The old 45s were the best. The sound would pass through my spine and ears. It was like a car engine revving up. It would help me time my movement. A cue to go down for the next rep." TOM PLATZ
krijg ook een harde plasser van het geluid van rammelende schijven, nette squat bro![]()
Zonde van die faal op de 2e rep.
Hoe gaat je 10 weken plan?
kom je me tegemoet rob
ik probeer er nog wat bij te bulken
So far so goodHaal al mijn targets zonder dat het overdreven zwaar lijkt. Volgende week wordt wel bikkelen.
Dan heb ik 3/3/3 + single op trainingsmax + single op 110% Dan zou er misschien ook wel een PR kunnen vallen![]()
I know you like 
Ik krijg er een lekker strak kontje van ScrewI know you like
![]()
Hum.... ik doe wel een extra SQ werkt veel beter, ik ga nu ff de ladder op even de ramen zemen voor moederssssss![]()
Beta-alanine voor de cardio? Ga je in ieder geval wel flink van bewegen om die onderhuidse jeuk weg te krijgen![]()