AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.601
Netjes hoor! Maar nog niet klaar dus?

Tja, ik ga gewoon door. Heb nog voor deze week T3. Dan nog voor een week clen. En nog voor 2 weken eca.
En dan is het afgelopen. En zie ik wel waar ik sta. Gewicht zegt wel geen reet meer merk ik. Mijn lift belt zit
op de eerste gaatje. Daar heeft die nog nooit gezeten zolang ik hem al heb. Dus ook niet toen ik op 90kg stond.
Ben echt nog nooit zo 'dun' geweest.

---------- Toegevoegd om 09:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:28 ----------

Explain, had hij ineens een harem? :p

Ik ben een brave huisman!

flink wat cardio man! een uur lang trappen? :eek:

• #32.603
flink wat cardio man! een uur lang trappen? :eek:

Bwah... valt wel mee. 10min crosstrainer, wat abwheels, 10min steppen, wat crunches, 10min fietsen, nog wat abwheels.
And repeat. Filmpje op ondertussen en puur ontspanning eigenlijk :)

goed bezig ouwe.

Lekker stug doorgaan.

Meer ruimte op je frame voor spieren straks :cool:

• #32.605
Ik ga binnenkort je idee overnemen Robke..
Hometrainer voor computerscherm en series kijken. Hopelijk leidt het me genoeg af :).

• #32.607
Ik ga binnenkort je idee overnemen Robke..
Hometrainer voor computerscherm en series kijken. Hopelijk leidt het me genoeg af :).

Ja, als je niet helemaal full r*tard gaat op cardio, vind ik het zelfs best ontspannend. Of je nu in de zetel zit,
of op een fiets ofzo, maakt niet uit :)

Die oude broeken niet weggooien, gaan je vast nog wel een keer passen als je weer flink wat VVM eraan hebt geplakt met een nieuwe bulk ;)

• #32.609
Die oude broeken niet weggooien, gaan je vast nog wel een keer passen als je weer flink wat VVM eraan hebt geplakt met een nieuwe bulk ;)

Dat sowieso niet. Gezien mijn gewichtschommelingen, heb ik zowat alle maten nodig die er zijn :roflol:

heb je geen bretels? :P

32? :lol:
Wishful thinking!

Stretch mag ik hopen want ik kom nooit in een 32 met mijn benen.

Beachboys trennen toch geen benen??

• #32.620
Dan hoef je idd geen benen te trainen idd ;)

Hoe vaak ik dat hoor in de gym...zaterdag nog...2 ecto voetballers waren voor de 3e keer deze week
armen aan het trainen :p

Mmm... misschien moet ik mijn armen dan ook maar terug beginnen trainen :p

Terug
Naar boven