- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Dit begint steeds meer op Marvin's log te lijken...wendler...cardio...abs....beachboy...![]()
nou nou, ik heb nog geen eetstoornis 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit begint steeds meer op Marvin's log te lijken...wendler...cardio...abs....beachboy...![]()
nou nou, ik heb nog geen eetstoornis 

Haha niet? Je telt je apekoppen nog niet bij je dagelijkse kcal inname?![]()
En in het weekend tel ik niets 
Maar zodra het cutten echt hard en lekker gaat, heb je al snel de kriebels om toch nog even door te cutten tot je echt harde lijnen en abs ziet. Tenminste, uit ervaring.. snelle resultaten zijn altijd verslavend.

Precies dit..Maar zodra het cutten echt hard en lekker gaat, heb je al snel de kriebels om toch nog even door te cutten tot je echt harde lijnen en abs ziet. Tenminste, uit ervaring.. snelle resultaten zijn altijd verslavend.

Lol je pua skills gaan er wel op vooruit nu je droger bent![]()
.Lol je pua skills gaan er wel op vooruit nu je droger bent![]()

Abs on a skinny guy is like big boobs on a fat girl..
...it doesn't count.
......Disclaimer:Niet van toepassing op Rob, pls don't hit me.
En heb geen boobs... nu ja, misschien wel een beetje 

Daten met Sanne? Pas geleden wilden er allemaal vrouwen aan je delts voelen![]()
Dat is altijd zo geweest man... weet niet waarom, maar vrouwen vinden me interessant om één of andere reden 
Hahaha oh wat erg zeg...who cares wat de reden is...zolang het maar zo is![]()
Misschien daarom dat 
Ja man, dacht het nog toen ik het zag
Volgende keer met de phone op de schaal
Krijg je je foto 
Explain, had hij ineens een harem?Daten met Sanne? Pas geleden wilden er allemaal vrouwen aan je delts voelen![]()