- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik zit al op 750mg + 4 dubbele espresso's en een blik Monster Rehab
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik zit al op 750mg + 4 dubbele espresso's en een blik Monster Rehab

Ja sanca het is weer saai geworden hier. Rellen man!!!
![]()
Doe vooral geen moeite, ze worden toch begraven onder alle relcomments hier[/COLOR]Zo, er komen nog 2 trens en wat cardio voor de vakantie. Zal kijken of ik ze nog gepost krijgEn anders tot binnenkort ...

Doe vooral geen moeite, ze worden toch begraven onder alle relcomments hier![]()

Doe vooral geen moeite, ze worden toch begraven onder alle relcomments hier![]()
Ik vind het maar zielig gedoe. Waarom zo overdreven reageren als iemand niet natty genoemd wordt. Als volwassen kerel zou je daar dan toch ver boven moeten staan, los van het feit of het nou wel of niet waar is. En om dat hier dagenlang kinderachtige discussies uit te gaan lokken en je op je teentjes getrapt te voelen vind ik nou zo sneu. Maar goed, ik stop al voordat men zich ook door mijn post aangevallen voelt.
Nee, ik volg Robke omwille van zijn trainingen en progressie, hetgeen waar een trainingslog voor bedoeld is. Zou je toch moeten weten. Ik kom hier niet om onnozele en kinderachtige discussies te lezen.Als het je niet aanstaat ga je maar iemand anders volgen
Nee, ik volg Robke omwille van zijn trainingen en progressie, hetgeen waar een trainingslog voor bedoeld is. Zou je toch moeten weten. Ik kom hier niet om onnozele en kinderachtige discussies te lezen.
Als het je niet aanstaat ga je maar iemand anders volgen
Anders ga je zelf lekker weg, je komt toch alleen maar zeiken over anabolen en natty lifters...kneus
En wie mag jij dan wel wezn, "Rambo" ? Graaf anders een put, spring erin en sterf