XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.501
ja hoooor tis vrijdag middag :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.510
partypooper :p

---------- Toegevoegd om 16:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:56 ----------

Zo, er komen nog 2 trens en wat cardio voor de vakantie. Zal kijken of ik ze nog gepost krijg :) En anders tot binnenkort ...

Neen, wij doen niet mee aan de naald in de poepert party

---------- Toegevoegd om 16:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:08 ----------

Doe vooral geen moeite, ze worden toch begraven onder alle relcomments hier :o

Ja idd stelletje azijnpissers ;)

Als het je niet aanstaat ga je maar iemand anders volgen

Ja idd stelletje azijnpissers ;)
Ik vind het maar zielig gedoe. Waarom zo overdreven reageren als iemand niet natty genoemd wordt. Als volwassen kerel zou je daar dan toch ver boven moeten staan, los van het feit of het nou wel of niet waar is. En om dat hier dagenlang kinderachtige discussies uit te gaan lokken en je op je teentjes getrapt te voelen vind ik nou zo sneu. Maar goed, ik stop al voordat men zich ook door mijn post aangevallen voelt.

---------- Toegevoegd om 16:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:10 ----------

Als het je niet aanstaat ga je maar iemand anders volgen
Nee, ik volg Robke omwille van zijn trainingen en progressie, hetgeen waar een trainingslog voor bedoeld is. Zou je toch moeten weten. Ik kom hier niet om onnozele en kinderachtige discussies te lezen.

Nee, ik volg Robke omwille van zijn trainingen en progressie, hetgeen waar een trainingslog voor bedoeld is. Zou je toch moeten weten. Ik kom hier niet om onnozele en kinderachtige discussies te lezen.

Dan zit je in het verkeerde log, ik volg Rob al van in de tijd dat hij bij het plassen z'n p**mel niet kon zien
Hij heeft niet voor niets een linkje in z'n handtekening staan

Mooie deads zo vlak voor je vakantie :)

Terug
Naar boven