AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

DL is niet misselijk, desondanks :eek:

stumboo :roflol: :roflol: ging helemaal kapot

Ik gun je de rust, Robby, ondanks de rommelige discussie/rel vind ik niet dat jou eerlijkheid over je leven moet afgestraft worden op de manier dat het nu soms gebeurde. Alsof het eender wiens zaken zijn.

en voor je verzoeningspakketten aan de bebaarde mensen in je log: Sanca houdt van ardbeg, niet van laphroaig (begrijpen wie begrijpen kan), long fillers en ulfberts zal hij ook wel apprecieren.

Wanneer fix je weer eens mede ? Long time no mead :(

• Like
Waarderingen: Guts
Wanneer fix je weer eens mede ? Long time no mead :(

Je kan in daffy z'n contest log gaan rellen. no way dat ie dit natty aan het doen is

Mopje
Ik ken iemand die zelf mede maakt, is een halve hippie die in een yurt woont en onlangs nog kampvuurtje in z'n tuin met z'n fles mede. Geen idee hoe het smaakt, ik drink niet

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.465
stumboo :roflol: :roflol: ging helemaal kapot

Ik gun je de rust, Robby, ondanks de rommelige discussie/rel vind ik niet dat jou eerlijkheid over je leven moet afgestraft worden op de manier dat het nu soms gebeurde. Alsof het eender wiens zaken zijn.

en voor je verzoeningspakketten aan de bebaarde mensen in je log: Sanca houdt van ardbeg, niet van laphroaig (begrijpen wie begrijpen kan), long fillers en ulfberts zal hij ook wel apprecieren.

Ach ja, je zal altijd mensen hebben met afgunst, frustraties, of gewoon willen rellen voor de zaak ervan.

Liever in dan onder de bar bedoel je zeker. Ouwe vakantie ganger ;)

DL is niet misselijk, desondanks :eek:

Haha! Dat ook ja.

Thanks

Gvd, waar moet ik nu al mijn frustraties gaan uiten dan ?!

Misschien eens in die baggere lifts van je? :trollface:

Je kan in daffy z'n contest log gaan rellen. no way dat ie dit natty aan het doen is

Mopje
Ik ken iemand die zelf mede maakt, is een halve hippie die in een yurt woont en onlangs nog kampvuurtje in z'n tuin met z'n fles mede. Geen idee hoe het smaakt, ik drink niet

Als Daffy aan het kuren is doet ie toch iets verkeerd hoor :roflol:

Hmm, klinkt als Guts

Thanks

Ga gewoon helemaal off. Ben er even klaar mee. Tren, T3 & clen zijn er al even uit. Maak nu nog mijn potje T5
leeg en voor ik op vakantie vertrek zet ik mijn laatste ml Test. En dan gewoon nakuren. Volgens mijn vrouw moet
ik volgend jaar in maart maar terug 'on' gaan :roflol:
Dan heeft ze tenminste een mooi verjaardagscadeau de maand ervoor :p
Prima deads nog.
Ben benieuwd hoe je deze shape/kracht vast gaat houden nu.

• #33.470
Log dicht? Kun je mij de sleutel niet geven dan, Rob? Ik kom hier altijd graag om te poepen.

• #33.472
Log dicht? Kun je mij de sleutel niet geven dan, Rob? Ik kom hier altijd graag om te kakken.

• #33.474
  • #33.476
WTF met dit forum, nu ook al double posten met een minuut ertussen?

Oh was jij dat! Nee, laat dan maar. Ga ik wel bij Chick kakken :D

Niks wtf met dit forum... eerst postte je poepen en in je 2de post kakken. Je hebt dus wel degelijk 2 keer gepost :roflol:

Fijne vakantie beertje! :heart:
Ga je missen :sad:

Terug
Naar boven