XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Ik moet ook wel zeggen, als ik een tijdje geen singles doe, lijkt alles veel zwaarder. Alsof mijn lichaam dan niet meer gewend is aan de zware gewichten zeg maar.

Dat is normaal, kost een paar weken om de "rep gains" om te zetten in nieuwe 1RM. Dat zie je de meeste PL'ers dan doen in de weken voor een meet.

In ieder geval genoeg volume draaien op een voldoende intensiteit voor de kracht gains, dan kan je achteraan inderdaad een prep periode ingooien voor maximale 1rm gains.

Maar in hoeverre is je exacte 1rm weten belangrijk als je geen wedstrijden doet?:p

• Topic Starter Topic Starter
  • #35.585
Dat is normaal, kost een paar weken om de "rep gains" om te zetten in nieuwe 1RM. Dat zie je de meeste PL'ers dan doen in de weken voor een meet.

:klink:

In ieder geval genoeg volume draaien op een voldoende intensiteit voor de kracht gains, dan kan je achteraan inderdaad een prep periode ingooien voor maximale 1rm gains.

Maar in hoeverre is je exacte 1rm weten belangrijk als je geen wedstrijden doet?:p

Je moet toch ergens naartoe trainen? Gewoon maar wat trainen is ook maar niks.

Op naar dbb foto contest 2016 brada

• #35.589
Is toch wel mooi moment om lekker te cutten?

Moet toch ooit in je leven single digit bf halen :D

Sowieso in januari weer cutten :) Maar single digit bf is helemaal geen doelstelling voor mij. Ik ben tevreden met 12% :)
Alles lager is toch maar voor de show :p

• #35.593
  • #35.595
Ben daar ook erg benieuwd naar, zeker omdat ik er van overtuigd ben dat ikzelf plots 2 kg lichter zou zijn wanneer ik geen last zou hebben van huidoverschot :o.

Maare.. Robke? Shortje? Whut?

Ja idd.

Mijn schortje aan mijn buik en borst ;) Overschotje van vel. Kan je gewoon zo vastpakken, en er zit gewoon niets in zeg maar.

• #35.596
dinsdag 05u00 training

Pre w/o Supps: Cafeïne (300mg AllMax); Creatine (Musculi; 5gr); Beta alanine (Musculi; 2.5gr)
Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Post w/o Supps: Total Proteine (JC; 40gr)
Other Supps: Iron Pack (MP); Total Proteine (JC; 40gr)

Trainingstijd: 62min
Bodyweight: 101kg

Comments: goed geslapen, voelde me terug beter dus f**k die deload. Lang geleden dat ik nog echt gerept heb op SQ.
Dit gaat even wennen worden :o

Untitled.jpg

Toch weer een mooie training Rob! Was het na die ene rep met 180kg na de twee vijfjes helemaal klaar?

Flinke squat volumes ook:eek!:

Nice trein weer rob

• #35.599
Nou, toch bijna gehaald die 5x10!

Terug
Naar boven