broken bat
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.324
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
alles +5 reps op compounds is cardio 
Ik moet ook wel zeggen, als ik een tijdje geen singles doe, lijkt alles veel zwaarder. Alsof mijn lichaam dan niet meer gewend is aan de zware gewichten zeg maar.
Dat is normaal, kost een paar weken om de "rep gains" om te zetten in nieuwe 1RM. Dat zie je de meeste PL'ers dan doen in de weken voor een meet.

In ieder geval genoeg volume draaien op een voldoende intensiteit voor de kracht gains, dan kan je achteraan inderdaad een prep periode ingooien voor maximale 1rm gains.
Maar in hoeverre is je exacte 1rm weten belangrijk als je geen wedstrijden doet?![]()

lolz yeah right. Nah, ik ben helemaal niet fotogeniek![]()

Is toch wel mooi moment om lekker te cutten?
Moet toch ooit in je leven single digit bf halen![]()
Maar single digit bf is helemaal geen doelstelling voor mij. Ik ben tevreden met 12% 

Sowieso in januari weer cuttenMaar single digit bf is helemaal geen doelstelling voor mij. Ik ben tevreden met 12%
Alles lager is toch maar voor de show![]()

los vel telt dat als percentage?
Ik zal binnenkort eens een duidelijke foto maken van mijn schortje 
Ben daar ook erg benieuwd naar, zeker omdat ik er van overtuigd ben dat ikzelf plots 2 kg lichter zou zijn wanneer ik geen last zou hebben van huidoverschot
. Ben daar ook erg benieuwd naar, zeker omdat ik er van overtuigd ben dat ikzelf plots 2 kg lichter zou zijn wanneer ik geen last zou hebben van huidoverschot.
Maare.. Robke? Shortje? Whut?
Overschotje van vel. Kan je gewoon zo vastpakken, en er zit gewoon niets in zeg maar.
Toch weer een mooie training Rob! Was het na die ene rep met 180kg na de twee vijfjes helemaal klaar?
Flinke squat volumes ook![]()
Bedoeling is dat ik even bekom van die weken