AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #36.621
maandag 20u00 training

Pre w/o Supps: Creatine (Musculi; 5gr); Beta alanine (Musculi; 2.5gr)
Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Post w/o Supps: Total Proteine (JC; 50gr)
Other Supps: Iron Pack (MP)

Trainingstijd: 62min
Bodyweight: 108kg

Comments: alles VPR gewoon :roflol: Goed veel agressie ook. Wel huffen en puffen als een beer met astma

Untitled.jpg

Mooie bench press rep out Rob :wl:

• #36.623
Haha carbs slaan goed aan man, lekkere tren!

• #36.627
Haha carbs slaan goed aan man, lekkere tren!

Ja, dat ging inderdaad best goed. Sta nu ook wel op 108. Maar gezien het bezoekje aan de schoonouders op zondag, vermoed ik dat
dat er voor iets tussen zit :) Maar goed, ik begin er ook al anders uit te zien. Wel opletten dat het niet te hard gaat ivm werk enzo...

Gewoon wat lossere shirts aandoen ;)
Of zeggen dat je creatine kuur doet :D

• #36.629
Ik heb geen lossere shirts meer :roflol: En iets met lange mouwen kan ik al helemaal niet aandoen :p Creatine dan maar idd :p
Met lange mouwen zweet je je ook kapot denk:roflol: Maakt het voor je werk veel uit als het bekend zou zijn dan? Workout ziet er nice uit man! Echt een huge pump zeker?:fire:

• #36.631
Met lange mouwen zweet je je ook kapot denk:roflol: Maakt het voor je werk veel uit als het bekend zou zijn dan? Workout ziet er nice uit man! Echt een huge pump zeker?:fire:

Idd :p Loop nog altijd in T-shirt :p

Geen idee eerlijk gezegd. Uiteindelijk gaan ze er wel niet meer omheen kunnen natuurlijk. Na een jaartje of 2 :p

Ik kreeg mezelf niet eens meer goed gewassen, afgedroogd. Zowat heel mijn UB gloeide nog een paar uur nadien ervan :)

Als jij verhalen over dat soort gains met creatine begint rond te bazuinen, gaan een hoop mensen zich afvragen of hun creatine wel goed is :D

VPR all over tha place! Dikke vette like!

• #36.635
Als jij verhalen over dat soort gains met creatine begint rond te bazuinen, gaan een hoop mensen zich afvragen of hun creatine wel goed is :D

:roflol: We hebben hier veevoeder additieven met amino's in. Ik zeg wel dat ik zo'n zak aan het testen ben :roflol:

VPR all over tha place! Dikke vette like!

Nuthin but a peanut !

Of gaat er plots veel creatine gekocht worden :D

Eens kijken of ik nergens fanboy met korting kan worden bij een shop :p

Haha gewoon zeggen dat je een bloedgroep dieet aan het volgen bent :)

• #36.638
Haha gewoon zeggen dat je een bloedgroep dieet aan het volgen bent :)

Ananas !!!

Nee. Niks voor mij. Mensen zijn gewend dat ik objectief ben. En ik voel me ook niet goed bij dingen aan te prijzen waar ik niet
100% zou achter staan :)

Terug
Naar boven