- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar je moet je muscle's wel confussen, anders maak je geen progressie.

Zo wordt je nooit shredded..Ik ben geen repper manIk vind die 5 reps al overdreven veel
Op mijn DL dag zal ik wel wat meer reps pakken op SQ.

Zo wordt je nooit shredded..
Meer reps is goed voor droogtrainen
...en vergeet je ananas niet!
Kom aan, met die luie donder van je!Ik ben geen repper manIk vind die 5 reps al overdreven veel
Op mijn DL dag zal ik wel wat meer reps pakken op SQ.

flinke cardio gains, geen echte trainingen verder? vandaag rust?

Flink wat cardio man! Dat je dat nog ziet zitten...30min LISS na HIT!![]()

Okeej, vind je die late trainingen fijner?Late dienst deze week. Dus trens om 20u
Lekker ontspannen toch?![]()
En ja
Het is wel leuk om 's morgens gewoon te knallen en de rest van de dag lekker pumped te staan
Maar het is kut om om Wat zie jij eigenlijk als LISS? Hoe hoog hou je je HR dan ongeveer?
Wat zie jij eigenlijk als LISS? Hoe hoog hou je je HR dan ongeveer?
En bij HIIT?
LISS op 140? Daar moet ik nog best mijn best voor doen..of ik moet monster caps/Devil's shot genomen hebben..Met LISS zit ik altijd rond de 140. Maar nu door 'omstandigheden', zit ik hoger. En train ik eigenlijk meer richting een bepaalde weerstand.
HIIT is gewoon helemaal los gaan tot verzuring. Dan kijk ik eigenlijk niet naar mijn hartslag.
LISS op 140? Daar moet ik nog best mijn best voor doen..of ik moet monster caps/Devil's shot genomen hebben..
Zonder iets. In de ochtend is het wel wat moeilijker maar gewoon de weerstand wat hoger dan