- Waardering
- 2.472
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

'Uitslapen' vandaag, en alleen cardio? Toch nog een gezellige avond geworden?
En op woensdag is het altijd enkel cardio 

Uitslapen? Nee hoor... training om 5u zoals gewoonlijkEn op woensdag is het altijd enkel cardio
Gezellig? Bij ons is het altijd gezellig![]()

O ja, niet goed gelezen, om 7:30 gepost, maar er stond toch 05:00 boven de training![]()
Dus eerst sporten, kleine schoolklaar maken, kleine naar de grootouders en hoppa, werken.Mooie gewichten zo, Rob. Nice!
Hoe koud is het nu bij jou in de schuur?

Man, man ziet er weer goed uit hoor Rob!
Goede verjaardag gehad?
Vrouw had wel steak/pepersaus met verse frieten gemaakt. Maar alles bescheiden en braaf gehouden 
Klinkt toch als verwennerij Rob!Gewoon dinsdagVrouw had wel steak/pepersaus met verse frieten gemaakt. Maar alles bescheiden en braaf gehouden
![]()

Klinkt toch als verwennerij Rob!
Ze heeft er hopelijk toch ook wel even bovenop gezeten...![]()

Nette gewichten weer Rob.
Hoe doe je die Yates row? Onderhands of boven? Hoe rechtop sta je? Ik vond de Yates row behoorlijk nadruk op de traps leggen, en ik heb zelf meer stimulatie voor de lats nodig. Maar misschien ligt het ook aan de uitvoering...
En ik sta wel wat voorover. Zeg een graadje of 45 tov de vloer. Belangrijk is je kont naar achteren te steken, 
Door voorover te buigen en flink met de ellebogen te trekken, verschuif je denk wel wat kracht naar de lats. Ik ga er eens mee spelenYates is altijd onderhandsEn ik sta wel wat voorover. Zeg een graadje of 45 tov de vloer. Belangrijk is je kont naar achteren te steken,
rug wat hol en je ellebogen achter je rug trekken zonder dat je schouderbladen teveel mee gaan bewegen. Kan niet verkeerd gaan dan![]()

Wat bof jij maar weer met je vrouwke! Lekkere training op de vroege ochtend. Nieuwe trend trouwens die pyramide?![]()
Het is er eentje uit de 1000 
Door voorover te buigen en flink met de ellebogen te trekken, verschuif je denk wel wat kracht naar de lats. Ik ga er eens mee spelen![]()