MuscleMeat

Robke's trainingslog

80% weken... en stiekem wil ik ook bij de PHM club :roflol:
"Ik heb een clubje opgericht voor mensen met een lelijk gezicht..."

:trollface:

Flink wat cardio weer Rob! Je bw is weer aan het zakken..dat betekend meer eten, want je bent nog niet aan het cutten!

• Topic Starter Topic Starter
  • #36.824
"Ik heb een clubje opgericht voor mensen met een lelijk gezicht..."

:trollface:

Flink wat cardio weer Rob! Je bw is weer aan het zakken..dat betekend meer eten, want je bent nog niet aan het cutten!

:roflol: idd

Ja, geen idee wat er aan de hand is. Ik ben nu al 1 proteine pannenkoek, 40gr notenmix en een shake extra aan het drinken per dag.
En ja, ik drop gewicht. Bizar gewoon.

• #36.825
Mijn wedkantoor is open. Hoe lang duurt het voordat de Zeeuwse mossels hier de deur inbeuken? Zet u maar in!

:roflol: idd

Ja, geen idee wat er aan de hand is. Ik ben nu al 1 proteine pannenkoek, 40gr notenmix en een shake extra aan het drinken per dag.
En ja, ik drop gewicht. Bizar gewoon.
Goede kwaliteit ananas!:eek!:

Je eet ~500kcals extra en valt af...nice!!:D

• #36.828
Mosselen met ananas, anaboler kan niet!

• #36.831
Ik zal van de week er nog even wat schieten :)

• #36.833
Ben benieuwd! Is het ook niet de ananas die je doet denken dat je er t*fus bruut bij staat?

Wel... zal ik het zo zeggen... gisteren moest ik de kleine op een verjaardagsfeestje oppikken in de binnenspeeltuin. Als er 3 knappe vrouwen
langs je doorlopen die je in de ogen kijken, naar je glimlachen en na het voorbijlopen nog eens terug kijken, weet je wel dat je er goed bijstaat :p

Wel... zal ik het zo zeggen... gisteren moest ik de kleine op een verjaardagsfeestje oppikken in de binnenspeeltuin. Als er 3 knappe vrouwen
langs je doorlopen die je in de ogen kijken, naar je glimlachen en na het voorbijlopen nog eens terug kijken, weet je wel dat je er goed bijstaat :p
Heeft dat ook niet te maken met de extra zelfverzekerdheid die je nu hebt? Heb ook weleens gehoord dat je op tren andere of meer feromonen uitscheid, waardoor je een soort chick-magnet wordt of is dat onzin..:o

• #36.835
Heeft dat ook niet te maken met de extra zelfverzekerdheid die je nu hebt? Heb ook weleens gehoord dat je op tren andere of meer feromonen uitscheid, waardoor je een soort chick-magnet wordt of is dat onzin..:o

Wat? :roflol: Geen idee :roflol: Klinkt wel goed. Hahaha.

Ik ben helemaal niet zelfzekerder dan anders hoor ;) Het valt gewoon op ;) En mijn vrouw ziet het ook en vind het niet zo leuk :roflol:

Niet iedereen komt dan ook zijn kinderen in string ophalen.

In voor de fotos

Zijn ze niet gewoon verbaasd dat Kabouter Plop opeens wat buffer is? :trollface:

• #36.840
:roflol:

Edit: Kan het niet zijn dat die vrouwen verbaasd zijn iemand te zien die net zo breed als lang is...:rolleyes:

Nope... want mijn penor zit in de weg dus eigenlijk zien ze me niet eens :p

Niet iedereen komt dan ook zijn kinderen in string ophalen.

? Niet ? Wat is dit nu weer? Mijn heel leven een leugen :sad:

:kiss:
Zijn ze niet gewoon verbaasd dat Kabouter Plop opeens wat buffer is? :trollface:

Het zijn altijd mensen die me nog nooit hebben gezien :p Maar ik heb ook wel net nieuwe schoenen...
Misschien daarom

Terug
Naar boven