- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Ik heb een clubje opgericht voor mensen met een lelijk gezicht..."

"Ik heb een clubje opgericht voor mensen met een lelijk gezicht..."
Flink wat cardio weer Rob! Je bw is weer aan het zakken..dat betekend meer eten, want je bent nog niet aan het cutten!
idd
Goede kwaliteit ananas!idd
Ja, geen idee wat er aan de hand is. Ik ben nu al 1 proteine pannenkoek, 40gr notenmix en een shake extra aan het drinken per dag.
En ja, ik drop gewicht. Bizar gewoon.

Mijn wedkantoor is open. Hoe lang duurt het voordat de Zeeuwse mossels hier de deur inbeuken? Zet u maar in!
Goede kwaliteit ananas!
Je eet ~500kcals extra en valt af...nice!!![]()

M
Maar idd, die ananas doet zijn werk. Ik sta er tieves bruut bij![]()

Ben benieuwd! Is het ook niet de ananas die je doet denken dat je er t*fus bruut bij staat?
Ben benieuwd! Is het ook niet de ananas die je doet denken dat je er t*fus bruut bij staat?

Heeft dat ook niet te maken met de extra zelfverzekerdheid die je nu hebt? Heb ook weleens gehoord dat je op tren andere of meer feromonen uitscheid, waardoor je een soort chick-magnet wordt of is dat onzin..Wel... zal ik het zo zeggen... gisteren moest ik de kleine op een verjaardagsfeestje oppikken in de binnenspeeltuin. Als er 3 knappe vrouwen
langs je doorlopen die je in de ogen kijken, naar je glimlachen en na het voorbijlopen nog eens terug kijken, weet je wel dat je er goed bijstaat![]()

Heeft dat ook niet te maken met de extra zelfverzekerdheid die je nu hebt? Heb ook weleens gehoord dat je op tren andere of meer feromonen uitscheid, waardoor je een soort chick-magnet wordt of is dat onzin..![]()
Geen idee
Klinkt wel goed. Hahaha.
Het valt gewoon op
En mijn vrouw ziet het ook en vind het niet zo leuk 
En mijn vrouw ziet het ook en vind het niet zo leuk![]()

Edit: Kan het niet zijn dat die vrouwen verbaasd zijn iemand te zien die net zo breed als lang is...![]()

Niet iedereen komt dan ook zijn kinderen in string ophalen.

Zijn ze niet gewoon verbaasd dat Kabouter Plop opeens wat buffer is?![]()
Maar ik heb ook wel net nieuwe schoenen...