- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Good to see you back bro!
Alles weer beetje rustig?

Uw hormonen staan veel te hoog, je denkt alleen met je p**mel! 
Even eerlijk...is dat ook niet een van de onderliggende redenen..Dat zei mijn vrouw ook alUw hormonen staan veel te hoog, je denkt alleen met je p**mel!
![]()
Even eerlijk...is dat ook niet een van de onderliggende redenen..
Even netjes je p**mel in je broek houden nu Rob! Of althans..buitenshuis..
als het vertrouwen eenmaal beschaamd is wordt het wel moeilijk dat terug te winnen.
Maar alleen zoenen vind ik (persoonlijk) wel meevallen.
Vrouwen blijven gevaarlijke wezens..en wij mannen zijn soms ook gewoon wat slap en naief.. (vrouwen overigens ookNee man. Helemaal niet zelfs. Ik heb thuis niks te kort. En uiteindelijk achteraf bekeken had ik gewoon beter moeten opletten. En haar niet zo
dichtbij laten komen. Ik zag er allemaal geen probleem in tot het ineens te laat was.
)..Vrouwen blijven gevaarlijke wezens..en wij mannen zijn soms ook gewoon wat slap en naief.. (vrouwen overigens ook)..
Sterkte in ieder geval met het terugwinnen van haar vertrouwen!
Ai.. hopelijk komt alels weer goed Robbie.. niet de cortisol te hoog laten oplopen, anders haal ik je dadelijk nog in als true natty zijnde.
Ik ben wel wat kwijt ja door deze hele situatie. Maar dat komt wel snel weer terug