Fitness Seller

Robke's trainingslog

Gelukkig, goed om te horen. Succes ermee nog iig!

Beetje laat, maar sterkte Rob. Zou mooi zijn als de relatie alweer aan de beterende hand is!

Whut Rob.. Ik was even minder actief op DBB, lees ik dit ineens. Sterkte kerel.. Goed om te lezen dat het goed lijkt te gaan. DBB unites =)

• Topic Starter Topic Starter
  • #37.224
Wel, het is een pittig weekje geweest. Fysiek en mentaal vrij uitgeput zelfs. Maar goed, tijd om alles terug op te bouwen nu.

maandag 14u00 training

Pre w/o Supps: Kwik Energy (Universal)
Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Other Supps: Iron Pack (MP); Whey Delicious (100gr; XXL)

Trainingstijd: 50min
Bodyweight: 105kg

Comments: beetje aanmodderen om er terug in te komen...

Untitled.jpg

• #37.225
dinsdag 05u00 training

Pre w/o Supps: Kwik Energy (Universal)
Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Other Supps: Iron Pack (MP); Whey Delicious (100gr; XXL)

Trainingstijd: 60min
Bodyweight: 105kg

Comments: alles moeizaam als f**k

Untitled.jpg

Good to see you back bro!

Alles weer beetje rustig?

• #37.227
Good to see you back bro!

Alles weer beetje rustig?

Thanks

Tja... lang verhaal kort.... normaal ben ik altijd goed in vrouwen weg te houden, af te blocken, maar ik heb bij iemand helemaal niet opgelet.
Omdat ik dacht dat ze geen interesse had in me. En heb haar meer en meer toegelaten in mijn leven. En plots had ik ipv een vriendin erbij,
iemand die gevoelens had voor mij en ik voor haar. Na heen en weer berichten te hebben gestuurd is er uiteindelijk ook gekust. En hoppa,
mijn vrouw is het allemaal te weten gekomen. Vertrouwen weg, alles waar ik ooit voor stond en al mijn waardes betekende helemaal niks meer.
Mijn vrouw haar hart gebroken, en zwaar teleurgesteld in mezelf. De koffer stond klaar om te vertrekken.

Dus ja, voorlopig is het rustig. Maar mijn vrouw is doodongerust telkens ik de deur uit ga of mijn telefoon vast heb. Het heeft wat tijd nodig
gewoon. Niet alleen voor haar, maar ook voor mezelf om dit een plaats te geven.

Ai shit man

Ai das niet zo handig idd...

Gewoon de tren de schuld geven :p

Dat zei mijn vrouw ook al :roflol: Uw hormonen staan veel te hoog, je denkt alleen met je p**mel! :roflol:
Even eerlijk...is dat ook niet een van de onderliggende redenen..

Even netjes je p**mel in je broek houden nu Rob! Of althans..buitenshuis..

als het vertrouwen eenmaal beschaamd is wordt het wel moeilijk dat terug te winnen.

Maar alleen zoenen vind ik (persoonlijk) wel meevallen.

• #37.235
Even eerlijk...is dat ook niet een van de onderliggende redenen..

Even netjes je p**mel in je broek houden nu Rob! Of althans..buitenshuis..

Nee man. Helemaal niet zelfs. Ik heb thuis niks te kort. En uiteindelijk achteraf bekeken had ik gewoon beter moeten opletten. En haar niet zo
dichtbij laten komen. Ik zag er allemaal geen probleem in tot het ineens te laat was.

• #37.236
als het vertrouwen eenmaal beschaamd is wordt het wel moeilijk dat terug te winnen.

Maar alleen zoenen vind ik (persoonlijk) wel meevallen.

Tja. Ze heeft ook een aantal berichten gelezen van haar en van mij die misschien wel net zo erg waren als neuken...

Nee man. Helemaal niet zelfs. Ik heb thuis niks te kort. En uiteindelijk achteraf bekeken had ik gewoon beter moeten opletten. En haar niet zo
dichtbij laten komen. Ik zag er allemaal geen probleem in tot het ineens te laat was.
Vrouwen blijven gevaarlijke wezens..en wij mannen zijn soms ook gewoon wat slap en naief.. (vrouwen overigens ook:o)..

Sterkte in ieder geval met het terugwinnen van haar vertrouwen!

• #37.238
Vrouwen blijven gevaarlijke wezens..en wij mannen zijn soms ook gewoon wat slap en naief.. (vrouwen overigens ook:o)..

Sterkte in ieder geval met het terugwinnen van haar vertrouwen!

Tja, lesje weer geleerd. Maar het komt wel goed. 10 jaar samen zijn geef je niet zomaar even uit handen.

Ai.. hopelijk komt alels weer goed Robbie.. niet de cortisol te hoog laten oplopen, anders haal ik je dadelijk nog in als true natty zijnde ;).

• #37.240
Ai.. hopelijk komt alels weer goed Robbie.. niet de cortisol te hoog laten oplopen, anders haal ik je dadelijk nog in als true natty zijnde ;).

Haha. Nou, dat zou het helemaal zijn :p Ik ben wel wat kwijt ja door deze hele situatie. Maar dat komt wel snel weer terug :)

Terug
Naar boven