Fitness Seller

Robke's trainingslog

Even teruggebladerd, maar goed te lezen dat jullie het samen blijven proberen.
Laat je niet gek maken, een ezel stoot zich niet tweemaal aan dezelfde steen toch? ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #37.284
Even teruggebladerd, maar goed te lezen dat jullie het samen blijven proberen.
Laat je niet gek maken, een ezel stoot zich niet tweemaal aan dezelfde steen toch? ;)

Geen idee meid. Vroeger zei ik ook altijd dat mij dat nooit of te nooit zou kunnen gebeuren en dat het één van de laatste dingen is wat ik ooit
zou doen. En tot een tijdje geleden was dat ook zo. Mid life crisis zeker ofzo. :dunno:

Relatie open maken.

Problem solved.

:p

Geen idee meid. Vroeger zei ik ook altijd dat mij dat nooit of te nooit zou kunnen gebeuren en dat het één van de laatste dingen is wat ik ooit
zou doen. En tot een tijdje geleden was dat ook zo. Mid life crisis zeker ofzo. :dunno:
Tsja.. Persoonlijk vind ik wel dat er verschil is tussen puur lijfelijk aantrekkingskracht en emotionele aantrekkingskracht.. Aan dat laatste kan je veel minder doen dan aan dat eerste. Vind het in ieder geval wel goed dat je er eerlijk voor uit komt :).
Je vrouw opnieuw veroveren.. Dat lijkt me voor nu een goed plan :kiss:

• #37.288
Tsja.. Persoonlijk vind ik wel dat er verschil is tussen puur lijfelijk aantrekkingskracht en emotionele aantrekkingskracht.. Aan dat laatste kan je veel minder doen dan aan dat eerste. Vind het in ieder geval wel goed dat je er eerlijk voor uit komt :).
Je vrouw opnieuw veroveren.. Dat lijkt me voor nu een goed plan :kiss:

Haar veroveren is het probleem zo niet. Haar gerust stellen is wat anders ;)

Thanks Sanne :kiss:

• #37.289
vrijdag 05u00 training

Pre w/o Supps: Kwik Energy (Universal)
Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Other Supps: Iron Pack (MP); Whey Delicious (100gr; XXL)

Trainingstijd: 54min
Bodyweight: 101kg

Comments: Al bij al mag ik niet klagen. 2 weken geleden ziek, vorige week ellende dus deze week om er terug in te komen,
viel goed mee. Zeker gezien er nu ook weer regelmatig cardio word gedaan en de kcals wat naar beneden zijn gegaan.
Volgende week skip ik de semi deload week en ga ik gelijk naar triples.

Untitled.jpg

Toch nice die squat Rob! Bijna 2x bw ;)

Die goodmornings blijf ik ook ziek vinden hoor..wat een gewicht!:eek: Nog even wat RDL's erachteraan met 180kg:bow:

• #37.291
Toch nice die squat Rob! Bijna 2x bw ;)

Die goodmornings blijf ik ook ziek vinden hoor..wat een gewicht!:eek: Nog even wat RDL's erachteraan met 180kg:bow:

Viel allemaal wel mee. Het is al beter geweest een weekje of 3 geleden ;) Maar goed, dat komt wel weer terug.

Netjes weer ecto!

Tijd voor een refeed idd dan om beetje buff te blijven :p

• #37.297
Zou toch 100kg met een % of 10-12 worden...?

• #37.299
Zou toch 100kg met een % of 10-12 worden...?

Ja idd. Maar daar ga ik nu niet raken vrees ik. Denk dat ik dan op een 95kg ga uitkomen. Dus ja. Misschien beter dan nu zo laag mogelijk gaan en nadien
gewoon een bulk erin gooien met NPP/Test tot ik op die 100 zit @ 12%

Wil je echt onder de 10% duiken dan?

Terug
Naar boven