- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
750 + 500

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Even teruggebladerd, maar goed te lezen dat jullie het samen blijven proberen.
Laat je niet gek maken, een ezel stoot zich niet tweemaal aan dezelfde steen toch?![]()

Tsja.. Persoonlijk vind ik wel dat er verschil is tussen puur lijfelijk aantrekkingskracht en emotionele aantrekkingskracht.. Aan dat laatste kan je veel minder doen dan aan dat eerste. Vind het in ieder geval wel goed dat je er eerlijk voor uit komtGeen idee meid. Vroeger zei ik ook altijd dat mij dat nooit of te nooit zou kunnen gebeuren en dat het één van de laatste dingen is wat ik ooit
zou doen. En tot een tijdje geleden was dat ook zo. Mid life crisis zeker ofzo.![]()
.
Tsja.. Persoonlijk vind ik wel dat er verschil is tussen puur lijfelijk aantrekkingskracht en emotionele aantrekkingskracht.. Aan dat laatste kan je veel minder doen dan aan dat eerste. Vind het in ieder geval wel goed dat je er eerlijk voor uit komt.
Je vrouw opnieuw veroveren.. Dat lijkt me voor nu een goed plan![]()

Toch nice die squat Rob! Bijna 2x bw
Die goodmornings blijf ik ook ziek vinden hoor..wat een gewicht!Nog even wat RDL's erachteraan met 180kg
![]()
Maar goed, dat komt wel weer terug.
Morgen avond een stevige refeed doen 
Het gaat idd hard richting ecto ineensMorgen avond een stevige refeed doen
![]()
Tijd voor een refeed idd dan om beetje buff te blijven![]()