- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zou verbaasd zijn hoe goed het gaat
Ondanks ik sommige dingen gewoon echt niet kan doen. Bv: open position dansen, moet je je 
Je zou verbaasd zijn hoe goed het gaat
Ondanks ik sommige dingen gewoon echt niet kan doen. Bv: open position dansen, moet je je
ellebogen tegen je zijdes houden. Nou, dat gaat dus niet want mijn lats zitten in de weg![]()

Zie nu een beer voor me die een vrouw door de lucht slingert en het dansen noemt![]()

Grijp haar gewoon bij haar haar en zwiep haar rond alsof ik een helikopter was![]()

Nee, ik duw iets in haar grot 
Hahahaha, heerlijk ditJe zou verbaasd zijn hoe goed het gaat
ellebogen tegen je zijdes houden. Nou, dat gaat dus niet want mijn lats zitten in de weg![]()

big rob - jij hebt ook echt alles - je bent groot en sterk en nu lees ik ook nog dat je los in de heupjes bent
i am impressed - nu nog een bossa nova![]()
Maar ik doe het niet slecht nee 
Het niveau van de kabouterdans inmiddels flink ontstegen dus!Los in de heupen zou ik niet zeggenMaar ik doe het niet slecht nee
![]()
Het niveau van de kabouterdans inmiddels flink ontstegen dus!![]()
maar om je vrouw te laten doen wat je wilt te gaan doen....
Tips nodig?![]()

Chicks be like: Quick, get it over with...Jij misschien wel. Maar met mijn looks zijn ze gewillig genoeg![]()