MuscleMeat

Robke's trainingslog

Vids van dansles :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #37.862

:roflol: Je zou verbaasd zijn hoe goed het gaat ;) Ondanks ik sommige dingen gewoon echt niet kan doen. Bv: open position dansen, moet je je
ellebogen tegen je zijdes houden. Nou, dat gaat dus niet want mijn lats zitten in de weg :p

:roflol: Je zou verbaasd zijn hoe goed het gaat ;) Ondanks ik sommige dingen gewoon echt niet kan doen. Bv: open position dansen, moet je je
ellebogen tegen je zijdes houden. Nou, dat gaat dus niet want mijn lats zitten in de weg :p

Zie nu een beer voor me die een vrouw door de lucht slingert en het dansen noemt :roflol:

• #37.864
Hahahaha, heerlijk dit :D

• #37.869
big rob - jij hebt ook echt alles - je bent groot en sterk en nu lees ik ook nog dat je los in de heupjes bent

i am impressed - nu nog een bossa nova :D

• #37.871
  • #37.873
Het niveau van de kabouterdans inmiddels flink ontstegen dus! :thumbup:

Het is wel moeilijk eerlijk gezegd. Niet zo zeer de pasjes of de bewegingen, maar om je vrouw te laten doen wat je wilt te gaan doen.
Allemaal signalen en bewegingen die je in je hoofd moet hebben zitten. En daarbij natuurlijk ook nog eens op de maat blijven bewegen :-)

maar om je vrouw te laten doen wat je wilt te gaan doen....

Tips nodig? :eyebrow:

• #37.875
Is het alweer vrijdag??

Terug
Naar boven