- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Overmorgen wel
5 & 6 mei zijn feestdagen/brugdagen. Dus ja, bijna weekend weer 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
5 & 6 mei zijn feestdagen/brugdagen. Dus ja, bijna weekend weer 
Vrijdag komt vroeg deze week idd! Door hemelvaart komende donderdag misschien?

Overmorgen wel5 & 6 mei zijn feestdagen/brugdagen. Dus ja, bijna weekend weer
![]()

Ik ben blij dat ik vaak werk juist met feestdagen, dieet handhaven is pak lastiger als je thuis zit en de vrouw wil lekkers halen&biertjes drinken..

Lol, afgelopen weekend was ik met @NickyCF een weekendje weg, heb echt gevreten als een malle -> geen gram aangekomen.

Lol, afgelopen weekend was ik met @NickyCF een weekendje weg, heb echt gevreten als een malle -> geen gram aangekomen.![]()

Genieten toch!4 Dagen zonIk heb zo'n 40 dagen per jaar in te delen.. Dus ik probeer altijd met zulke dingen extra vrij te zijn.. Beetje plannen qua weer ook.. Dit wordt weer zo'n weekend ben ik bang
![]()
4 Dagen zonIk heb zo'n 40 dagen per jaar in te delen.. Dus ik probeer altijd met zulke dingen extra vrij te zijn.. Beetje plannen qua weer ook.. Dit wordt weer zo'n weekend ben ik bang
![]()
Genieten toch!
@Robke78 Best een prima training weer! 3 reps @ 90% is zo verkeerd nog niet toch? Dat wordt weer genieten komende dagen![]()
Lol, afgelopen weekend was ik met @NickyCF een weekendje weg, heb echt gevreten als een malle -> geen gram aangekomen.![]()

Ik ben helemaal niet meer zo big
Ik heb wel een foto gevonden van 118kg begin vorig jaar voor ik toen startte met de cut. Jeezes zeg.
Dat ik het ooit zo ver heb laten komen![]()

Ik ben blij dat ik vaak werk juist met feestdagen, dieet handhaven is pak lastiger als je thuis zit en de vrouw wil lekkers halen&biertjes drinken..