AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Vrijdag komt vroeg deze week idd! Door hemelvaart komende donderdag misschien?

• Topic Starter Topic Starter
  • #37.886
  • #37.887
maandag 20u00 training

Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Other Supps: Iron Pack (MP); Whey Delicious (100gr; XXL)

Trainingstijd: 53min
Bodyweight: 95kg

Comments: blijven gaan gewoon

Untitled.jpg

• #37.889
Lol, afgelopen weekend was ik met @NickyCF een weekendje weg, heb echt gevreten als een malle -> geen gram aangekomen. :D

Tja... ik kan rustig op één of twee dagen een paar kilo aankomen. Welliswaar dan ook natuurlijk vocht en maaginhoud, maar 4kg op een weekend
is niks speciaals :p

4 Dagen zon :eek: Ik heb zo'n 40 dagen per jaar in te delen.. Dus ik probeer altijd met zulke dingen extra vrij te zijn.. Beetje plannen qua weer ook.. Dit wordt weer zo'n weekend ben ik bang :o

4 Dagen zon :eek: Ik heb zo'n 40 dagen per jaar in te delen.. Dus ik probeer altijd met zulke dingen extra vrij te zijn.. Beetje plannen qua weer ook.. Dit wordt weer zo'n weekend ben ik bang :o
Genieten toch!

@Robke78 Best een prima training weer! 3 reps @ 90% is zo verkeerd nog niet toch? Dat wordt weer genieten komende dagen:thumb:

• #37.892

Tijd voor een biertje!

Genieten toch!

@Robke78 Best een prima training weer! 3 reps @ 90% is zo verkeerd nog niet toch? Dat wordt weer genieten komende dagen:thumb:

Tja. Ik heb mijn 1RM naar beneden gehaald. Als ik moet rekenen met mijn PR van 170 een tijdje terug is het maar poep.

Prima tren big Rob!

• #37.895
  • #37.897
135 is nog steeds sterk man, 170 komt wel weer!!

Terug
Naar boven