MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #38.482
  • #38.484
  • #38.487
dinsdag 20u00 training

Pre w/o Supps: Beta Alanine (3gr; Musculi)
Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Other Supps: Iron Pack (MP); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; Musculi); Test (EPIQ)

Trainingstijd: 32min
Bodyweight: 93kg

Comments: rug voelde stram en wilde niet. Kracht was er wel, maar lekker voelde het helemaal niet. Maw alleen het broodnodige gedaan.

Untitled.jpg

Wat EPIQ gehaald bij b&f ? :D

• #38.489
  • #38.491
  • #38.494
Ja, en van smaak valt die best mee. Pannenkoek bestel ik wel bij Bodylab. Die blijft het lekkerste daar. En die pudding/dessert is ook best ok daar.
Ga ik onthouden! Ik weet soms op zaterdag en zondagmiddag niet echt wat ik moet eten en dan zijn dit wel goede opties :D

• #38.496
Ga ik onthouden! Ik weet soms op zaterdag en zondagmiddag niet echt wat ik moet eten en dan zijn dit wel goede opties :D

Yups. En die pannenkoeken kan je ook een cake mee maken. Gewoon een paar shakers maken, in de vorm gieten en in de oven voor een half uurtje op 200°. In stukken snijden en dat
kan gewoon in de vriezer dan. Heb je altijd wel iets bij de hand om snel te eten. Die pudding/dessert bij XXL of Bodylab zijn wel lekker, maar echt iets in je buik heb je er niet mee.
Dat is meer als tussendoortje.

• #38.497
woensdag 20u00 training

Other Supps: Iron Pack (MP); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; Musculi); Test (EPIQ)

Trainingstijd: 60min
Bodyweight: 92kg

Comments: LISS cardio @ 140hbpm
20min fiets
20min step
20min crosstrainer

Wat pannenkoeken betreft: wat ik zelf nog zeer regelmatig maak is gewoon havermout door de blender, 2 eieren erbij en een scheutje melk (wat cacao evt. etc.) en dan gewoon bakken, heerlijk!

• #38.499
Wat pannenkoeken betreft: wat ik zelf nog zeer regelmatig maak is gewoon havermout door de blender, 2 eieren erbij en een scheutje melk (wat cacao evt. etc.) en dan gewoon bakken, heerlijk!

Too much carbs, not enough proteine :)

• #38.500
donderdag 20u00 training

Trainingstijd: 71min
Bodyweight: 92kg

Comments: best goed :)

Untitled.jpg

Terug
Naar boven