- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Het ligt allemaal aan de sups, toch?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het ligt allemaal aan de sups, toch?

O? Ik dacht dat een beetje slikken en spuiten en broccoli en koolvis eten je vanzelf wel een heel eind zou brengen

O? Ik dacht dat een beetje slikken en spuiten en broccoli en koolvis eten je vanzelf wel een heel eind zou brengen![]()

Pff... jij bent ook moeilijk op de kast te krijgen

Ik blijf met beide voeten op de grond 
Voor 17eur... als het een beetje helpt tijdens de pct is dat mooi meegenomen voor dat geld 
Voor 17eur... als het een beetje helpt tijdens de pct is dat mooi meegenomen voor dat geld
![]()

VerstandigTrue. Maar als je 4x 2.5kg besteld bij XXL heb je ook een pot voor 39.9eur. En die is getest. Dus ja, ik bestel die gewoon altijd.

True. Maar als je 4x 2.5kg besteld bij XXL heb je ook een pot voor 39.9eur. En die is getest. Dus ja, ik bestel die gewoon altijd.
Ga ik onthouden! Ik weet soms op zaterdag en zondagmiddag niet echt wat ik moet eten en dan zijn dit wel goede optiesJa, en van smaak valt die best mee. Pannenkoek bestel ik wel bij Bodylab. Die blijft het lekkerste daar. En die pudding/dessert is ook best ok daar.

Ga ik onthouden! Ik weet soms op zaterdag en zondagmiddag niet echt wat ik moet eten en dan zijn dit wel goede opties![]()
Wat pannenkoeken betreft: wat ik zelf nog zeer regelmatig maak is gewoon havermout door de blender, 2 eieren erbij en een scheutje melk (wat cacao evt. etc.) en dan gewoon bakken, heerlijk!