- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb iets gemist geloof ik. Maar sterkte met je pa, Rob. Hopelijk herpakt hij zich!
Kwam even langs om wat trainingswerk te zien, wat een kutzooi.. Sterkte!
Je weet je aandacht goed te verzetten Rob! 200+ DL weer even in de pocket!
Goede instelling, maar geen vooruitgang dus tot dusver?Ja nou, we kunnen toch niets doen op dit moment. Het is gewoon afwachten. Dus zoveel mogelijk de gewone dingen blijven doen hé.
Goede instelling, maar geen vooruitgang dus tot dusver?
Mooie dead! Wat verwacht je qua singles op bench en squat?
Planning was 150 maar gestrand op 142.5. Donderdag MP en daar hoop ik de 100 nog eens te pressen. SQ staat op 175.Bench heb ik gisteren gehadPlanning was 150 maar gestrand op 142.5. Donderdag MP en daar hoop ik de 100 nog eens te pressen. SQ staat op 175.

Poe man, we kunnen alleen hopen voor het beste..... tegelijk is het ook belangrijk om gewoon door te gaan. En dan zijn een paar mooie 1 RM's een aangename onderbrekeingTja. Hij ligt in kunstmatig coma en wordt beademd. Ze gaan hem nu sonde voeding geven in de hoop dat die terug wat sterker wordt. Hij heeft nl al een week geen eten gehad
en is dusdanig verzwakt dat hij gewoon niet zelfstandig die longontsteking aan kan. Het is dag per dag afwachten.
Bench heb ik gisteren gehadPlanning was 150 maar gestrand op 142.5. Donderdag MP en daar hoop ik de 100 nog eens te pressen. SQ staat op 175.

Poe man, we kunnen alleen hopen voor het beste..... tegelijk is het ook belangrijk om gewoon door te gaan. En dan zijn een paar mooie 1 RM's een aangename onderbrekeing![]()
Sterkte Robke! Ik hoop dat je vader nu met die sondevoeding snel wat meer op krachten komt.
In tijden van zulke privé ellende is het soms zo heerlijk om je af te reageren op dat oud ijzer, hopelijk houdt dat je fris in je kop.