AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Sterkte maat.

• Topic Starter Topic Starter
  • #39.442
  • #39.443
dinsdag 05u00 training

Pre w/o Supps: Kwik Energy (Universal, 1 tab); Beta Alanine (3gr; Musculi); Citruline Malaat (6gr; B&F); Taurine (3gr; B&F)
Intra w/o Supps: Juiced Amino's (Universal; 1sc)
Other Supps: Performance Pro Pack (Cutler); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; Musculi)

Trainingstijd: 74min
Bodyweight: 96kg

Comments: terug +200DL... eindelijk

Untitled.jpg

Je weet je aandacht goed te verzetten Rob! 200+ DL weer even in de pocket!

• #39.445
Mooie dead! Wat verwacht je qua singles op bench en squat?

• #39.448
Goede instelling, maar geen vooruitgang dus tot dusver?

Tja. Hij ligt in kunstmatig coma en wordt beademd. Ze gaan hem nu sonde voeding geven in de hoop dat die terug wat sterker wordt. Hij heeft nl al een week geen eten gehad
en is dusdanig verzwakt dat hij gewoon niet zelfstandig die longontsteking aan kan. Het is dag per dag afwachten.

Mooie dead! Wat verwacht je qua singles op bench en squat?

Bench heb ik gisteren gehad ;) Planning was 150 maar gestrand op 142.5. Donderdag MP en daar hoop ik de 100 nog eens te pressen. SQ staat op 175.

Impressive Rob! Zeker nu..

• #39.451
Tja. Hij ligt in kunstmatig coma en wordt beademd. Ze gaan hem nu sonde voeding geven in de hoop dat die terug wat sterker wordt. Hij heeft nl al een week geen eten gehad
en is dusdanig verzwakt dat hij gewoon niet zelfstandig die longontsteking aan kan. Het is dag per dag afwachten.

Bench heb ik gisteren gehad ;) Planning was 150 maar gestrand op 142.5. Donderdag MP en daar hoop ik de 100 nog eens te pressen. SQ staat op 175.
Poe man, we kunnen alleen hopen voor het beste..... tegelijk is het ook belangrijk om gewoon door te gaan. En dan zijn een paar mooie 1 RM's een aangename onderbrekeing :)

• #39.453
Sterkte Robke! Ik hoop dat je vader nu met die sondevoeding snel wat meer op krachten komt.

In tijden van zulke privé ellende is het soms zo heerlijk om je af te reageren op dat oud ijzer, hopelijk houdt dat je fris in je kop.

• #39.457
Sterkte Robke! Ik hoop dat je vader nu met die sondevoeding snel wat meer op krachten komt.

In tijden van zulke privé ellende is het soms zo heerlijk om je af te reageren op dat oud ijzer, hopelijk houdt dat je fris in je kop.

Thanks man.

• #39.458
dinsdag 05u00 training

Pre w/o Supps: Kwik Energy (Universal, 1 tab); Beta Alanine (3gr; Musculi); Citruline Malaat (6gr; B&F); Taurine (3gr; B&F)
Intra w/o Supps: Juiced Amino's (Universal; 1sc)
Other Supps: Performance Pro Pack (Cutler); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; Musculi)

Trainingstijd: 30min
Bodyweight: 95kg

Comments: Cardio - wisselende hbpm adhv toestel programma's

10min - Crosstrainer
10min - Stepper
10min - Fiets

En nog wat picture :spam:

Snelle meting zegt 14%... kan wel kloppen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Chicken legs !

20160923_203115.jpg

Looking pretty sexy honey :eyebrow:

Terug
Naar boven