AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Fanboy alert! Een mod hoort objectief te zijn

*Hateboy, ik kraak enkel B&F, ik prijs geen andere aan :D

Natuurlijk heb je dat niet nodig man maar als jij bij mij komt haten haat ik terug, dat is nu eenmaal hoe onze anders best wel liefdevolle relatie werkt

Ps, ik ben niet eens zo dik en zou zelfs een kilo'tje of 15 zwaarder willen zijn en zou gerust kunnen leven met een nog iets hoger BF

Of je bent erg naïef of je bent veel te goed voor deze wereld met het vertrouwen dat je in ze hebt.

Ik ga uit van het laatste. Duidelijk :thumbs:

Of je bent erg naïef of je bent veel te goed voor deze wereld met het vertrouwen dat je in ze hebt.

14441145_1453743444642976_3129641717656738935_n.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #39.486
Netjes hoor. Alles geschoren of heb je gewoon weinig haar?

Welke broek van xxl is dat?

Buik enzo geschoren. Rug wordt gewaxed af en toe. Benen en armen blijft gewoon staan. Maar super veel staat daar niet.

Wel wat warm maar een vrij duurzame broek tot nu toe.
[Link niet meer beschikbaar]

*Hateboy, ik kraak enkel B&F, ik prijs geen andere aan :D

Natuurlijk heb je dat niet nodig man maar als jij bij mij komt haten haat ik terug, dat is nu eenmaal hoe onze anders best wel liefdevolle relatie werkt

Ps, ik ben niet eens zo dik en zou zelfs een kilo'tje of 15 zwaarder willen zijn en zou gerust kunnen leven met een nog iets hoger BF

Tut tut tut. Jij mag niet haten :p Objectief zijn :p En je hebt geen bewijs dat hun citruline of taurine slecht is :p

Was dat haat? :scratch:

Je bent toch een kilo'tje of 10 zwaarder ondertussen? Zal vast niet allemaal vvm zijn ;)

Niks van. Ik heb ook al citruline en taurine van bv ESN gehad. Ongeveer het dubbele van de prijs. Zelfde smaak, zelfde textuur, zelfde werking. Je moet gewoon af en toe eens iets proberen.
Veel kan er met zulke producten niet mis gaan.

Deze volgens mij:

[Link niet meer beschikbaar]

idd

Als ik ook groot en sterk mag worden, komt dat broekje er ook :lifter:

Tot die tijd binnenkort maar eens de strakkere variant halen :penis:

Objectwat ?

Je bent toch een kilo'tje of 10 zwaarder ondertussen? Zal vast niet allemaal vvm zijn ;)

Een kilo'tje of 5 zwaarder dan een jaar geleden, net voor de operatie en ik ben zelfs +-15kg terug bijgekomen na de operatie maar ik heb dan ook dik 3-4 weken volle bak aan de vochtafdrijvers gezeten en was ook veel gewicht kwijt :P

• #39.490
Als ik ook groot en sterk mag worden, komt dat broekje er ook :lifter:

Tot die tijd binnenkort maar eens de strakkere variant halen :penis:

Ga je dan werkelijk in de gym met die broek rondlopen?

Objectwat ?

Een kilo'tje of 5 zwaarder dan een jaar geleden, net voor de operatie en ik ben zelfs +-15kg terug bijgekomen na de operatie maar ik heb dan ook dik 3-4 weken volle bak aan de vochtafdrijvers gezeten en was ook veel gewicht kwijt :P

Reported!

oooowh. Maar soit, je bent dan toch boven de 100 geraakt. Uiteindelijk ;)

Ik weet het nog niet. Vind de variant met de groene strepen wel dik :cool:

XXL broek in de gym kan niet??

• #39.494
Deze :cool:
PhotoGrid_1475067277808.jpg

Nike broekie aan op die dag(en) of die eindbaas broek van jou :D

Terug
Naar boven