AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #39.962
Ok, ja, je kent ons ook niet irl dus dan begrijp ik het :rolleyes:

Tja. Eerlijk gezegd heb ik mijn buik vol van piraten, vikings, zalmen, warriors, Glecky's en god weet hoe iedereen zichzelf wilt noemen posts. Het is niet omdat je traint dat je plots geen gewone 30 plusser
meer bent. En eruit willen zien als een zwerver en een baard kweken en alle reclame daar rond, ben ik nog minder geïnteresseerd in.

Nou goed dan?

Meer kuren Rob..dan kun je maar gewoon wat aanklooien:trollface:

Haha. Tja. Blast cruise ga ik nog maar even links laten liggen ;)

Rob, vlam aub onmiddellijk de spuit er terug in, het oestrogenen level loopt echt enorm uit de hand.

PS, ik snap wel dat je me als een God ziet, bedank je wel.
PPSS, omdat ik een foto met de nieuwe barbier postte ? Bwahahaha :roflol:

• #39.964
Rob, vlam aub onmiddellijk de spuit er terug in, het oestrogenen level loopt echt enorm uit de hand.

PS, ik snap wel dat je me als een God ziet, bedank je wel.

Het kan zijn dat jullie dat allemaal leuk vinden maar voor sommige mensen begint het gewoon irritant te worden. Dus ipv mij te irriteren aan dingen die mij irriteren, verwijder ik gewoon dingen die me irriteren.
En volgens mij moet ik mij daar niet eens voor verantwoorden. Dus waarom ga ik er eigenlijk weer op in.

Het kan zijn dat jullie dat allemaal leuk vinden maar voor sommige mensen begint het gewoon irritant te worden. Dus ipv mij te irriteren aan dingen die mij irriteren, verwijder ik gewoon dingen die me irriteren.
En volgens mij moet ik mij daar niet eens voor verantwoorden. Dus waarom ga ik er eigenlijk weer op in.
Omdat: rellen

:popcorn:

• #39.968
  • #39.970
In Marv zijn log anders wel. En idd, je hebt nog geen kaarten uitgedeeld. Omdat ik oa nog redelijk mijn woorden wik en weeg :p

Dat was terecht imo, ik hoef geen vermeende drugsfeiten naar mijn hoofd gegooid.

By the way, kaarten die uitgedeeld worden, verwijderde én bewerkte posts/topics zijn zichtbaar voor ALLE mods dus het is zeker niet zo dat een mod hier zomaar lukraak kaarten kan uitdelen of van alles deleten, het moet wel onderbouwd zijn.

Ik ga aan iedereen kaarten beginnen uitdelen, gewoon omdat ik daar zin in heb.

• #39.974
Dat was terecht imo, ik hoef geen vermeende drugsfeiten naar mijn hoofd gegooid.

By the way, kaarten die uitgedeeld worden, verwijderde én bewerkte posts/topics zijn zichtbaar voor ALLE mods dus het is zeker niet zo dat een mod hier zomaar lukraak kaarten kan uitdelen of van alles deleten, het moet wel onderbouwd zijn.

Als je geen mod was, had je het niet kunnen aanpassen hé ;) Dus dat bedoel ik maar. Er kan vanalles gepost worden, mods passen het aan en het is niet meer zichtbaar voor de andere users. Als er iets
over normale users gepost wordt, blijft dat gewoon staan. Tenzij natuurlijk ze er een melding van maken, maar dan is het ondertussen al te laat en heeft iedereen het gezien die in dat topic zitten te F5'en.
Dus ja. Een beetje ongelijke wapens in een 'rel' hé.

Als je geen mod was, had je het niet kunnen aanpassen hé ;) Dus dat bedoel ik maar. Er kan vanalles gepost worden, mods passen het aan en het is niet meer zichtbaar voor de andere users. Als er iets
over normale users gepost wordt, blijft dat gewoon staan. Tenzij natuurlijk ze er een melding van maken, maar dan is het ondertussen al te laat en heeft iedereen het gezien die in dat topic zitten te F5'en.
Dus ja. Een beetje ongelijke wapens in een 'rel' hé.

Hey hey :mad:

Ik wil mijn mod rechten wel afgeven om nog eens lekker te rellen :D

Rustig mannen...denk om je hart..:rolleyes:

Terug
Naar boven