- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Nu wel knal rode schouders

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hahahahah, dat ken ik

Dat zijn idd goeie front squats!
Begrijp ik nu dat je weer een jaartje ouder bent?![]()

Daar zit ik ook wel op, zo'n 70%, alleen alles zo'n 30% lager als jij.Valt wel mee toch. Is gewoon op 70% van mijn back squat. Dat zou normaal iedereen moeten kunnen
Yups. Op naar de 40 nu![]()

Daar zit ik ook wel op, zo'n 70%, alleen alles zo'n 30% lager als jij.
Gefeliciteerd, ik zal vanavond een cognacje op je gezondheid drinken![]()
Het zal jou evenveel moeite kosten dan het mij kost. En dat is per slot van rekening wat telt. Niet de kilo's 
Allemaal relatief neetHet zal jou evenveel moeite kosten dan het mij kost. En dat is per slot van rekening wat telt. Niet de kilo's
Henessy?

Moet ik ook maar eens aan beginnen 
Respect hoor!! 5x102.5kg front squat om te beginnen!!![]()
Ik dacht eigenlijk dat ik er wel wat meer reps zou uitkrijgen 
Wacht maar tot je bijna 50 bent.

Allemaal relatief neetHet zal jou evenveel moeite kosten dan het mij kost. En dat is per slot van rekening wat telt. Niet de kilo's
Henessy?

Precies dit! Sowieso respect voor iedereen die alles geeft en niet de kantjes ervan af loopt! Gewicht is relatief!

Juist! Ik werk me kapot met soms de helft aan gewicht van sommige (wel of niet geholpen door wat chemicaliën) van jullie.Sowieso respect voor iedereen die alles geeft en niet de kantjes ervan af loopt!
Juist! Ik werk me kapot met soms de helft aan gewicht van sommige (wel of niet geholpen door wat chemicaliën) van jullie.