- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Sure.Hangt er ook wat vanaf hoe lang je dit al doet natuurlijk![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sure.Hangt er ook wat vanaf hoe lang je dit al doet natuurlijk![]()

Dat mag ik toch hopen! Anders stop ik per direct!Als je eens +10 jaar ijzer sleuren achter de rug hebt sta je ook al wat verder dan na een jaartje of 2 hoor![]()

sterke front rob - blijft een lastige oefening 102 is meer dan netjes - chapeau man
front squat is een beetje p*ssy man, ik zei toch dat je gewoon meteen de 140kg moest pakken. wat is dit nou voor instelling dat je minder gaat doen?
Zo wordt je nooit groter dan 1m72!
Lekker hoor @Robke78 ! Die front squats zo maar weer eens geprobeerd, of wordt het een vaste oefening in je schema?
Zwaarder worden en droger ogen. Nice. Dat terwijl t feest eigenlijk nog moet beginnen. Verjaardagscadeautje goed aangekomen?![]()
Ik bekijk het gewoon training per training.
Midden maart zit ik op volledige dose/snelheid 
kg
kgJe blijft die cardio goed volhouden Rob! Respect daarvoor![]()

Misschien moet ik ook maar weer eens cardio gaan doen danTja. Ik heb hem regelmatig ook wel eens geskipt de afgelopen paar weken. Maar dat zie ik dan ook gelijk in mijn BF% Dus ja. Gezien minder cheaten geen optie is, cardio dan maar![]()

Rennen kreng!Tja. Ik heb hem regelmatig ook wel eens geskipt de afgelopen paar weken. Maar dat zie ik dan ook gelijk in mijn BF% Dus ja. Gezien minder cheaten geen optie is, cardio dan maar![]()

Dat is enkel uw meningGezien minder cheaten geen optie is, cardio dan maar![]()

Misschien moet ik ook maar weer eens cardio gaan doen dan![]()

En ik vind het gewoon lekker 
Idd Rob jij compenseert tenmiste nog je bourgondische levenstijl en zo zet je die rikketik ook weer aan het werk.

Zo herkenbaar dit...ruggegraat-loze zakken zijn we!Wat kan ik zeggen. Heel de familie eet en drink graag. Groepsdruk enzoEn ik vind het gewoon lekker
![]()
Zo herkenbaar dit...ruggegraat-loze zakken zijn we!

Volgende week waarschijnlijk 
Dit omdenken bevalt me wel..Wat nou? Weet je wel hoeveel moeite het kost om alsmaar ja te zeggen als er iets aangeboden wordt? We verdienen een medaille omdat we zo goed volhouden ja!
![]()