- Waardering
- 23.887
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben je nou nog niet immuun voor kinderziekten?
Hopelijk valt het mee....
Chronische ondervoeding is natuurlijk niet goed voor een mensJa. Ik snap er ook niks van. Ik ben echt aan het klooien met mijn gezondheid de laatste tijd. Vroeger werd ik nooit ziek. Maar het laatste half jaar raak ik geen week verder zonder wel iets te krijgen.

Chronische ondervoeding is natuurlijk niet goed voor een mens![]()
Dus ja, misschien maar goed dat alles nu naar snot smaakt en ik geen hap door mijn keel krijg 
Misschien overall op onderhoud gaan zitten?
Jay Culter pack is on sale bij de shop die we niet mogen noemen![]()

ben je ook minder gaan drinken?
kan zijn dat je vroeger nooit ziek werd door de grote hoeveelheid alcohol die meteen alle bacteriën en virussen die je lichaam inkwamen om zeep hielpen.

Goed bezig Rob! Is je bodyweight nu weer aan het zakken?dinsdag 18u00 training
Comments: Cardio - LISS - 20min - Stepper
woensdag 05u00 training
Pre w/o Supps: Cafeïne (500mg; XXL); Beta Alanine (3gr; XXL); Taurine (3gr; XXL)
Intra w/o Supps: Amino1 (1sc; MusclePharm)
Other Supps: Monster Pack (Scitec); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; Musculi)
Trainingstijd: 45min
Bodyweight: 98kg
Comments: gezien we 'clean' eten, naar LISS ipv HIIT
15min - Crosstrainer
15min - Stepper
15min - Fiets
Goed bezig Rob! Is je bodyweight nu weer aan het zakken?
Is dat ook het doel?

That's the spirit! Je doet immers genoeg voor spierbehoud!Tja. Ik krijg niks door mijn keel de laatste dagen. Alles proeft naar snot en mijn amandelen staan zo dik dat ik mijn vitamines amper naar binnen krijg. Maar goed. Het is niet zo erg. Beetje vet mag er wel vanaf![]()
That's the spirit! Je doet immers genoeg voor spierbehoud!![]()

4 jaar geleden begonnen met hardlopen en toen was het ook afgelopen met ziek en verkouden zijn. Als ik al wat voel aankomen dan is het na 1 fikse hardloopsessie al weer weg. Weet niet of het echt werkt, maar het is op zijn minst opmerkelijk.