AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Pics or #fakenews

Ripped op 8% nu??

Pics :wanker:

• Topic Starter Topic Starter
  • #44.763
Heel netjes Rob!

Voor iemand van jouw leeftijd :roflol:
:trollface:

Ja wij zijn alles behalve average, het duurt niet lang meer voor ik ook de 35 aantik :x

• #44.770
12% op de tang of de dbb schatting aka 20% irl?

:roflol:

Dit was vorige week ergens... ondertussen nog wat gezakt qua BF ;)

upload_2018-6-12_10-42-38.jpeg

oempffff.... en uitademen na de foto :D

nee hoor, ziet er echt strak uit, goeie broodjes te zien. Jammer toch van dat losse vel onder de navel, maar dat gaat blijkbaar niet meer wegtrekken.

• #44.772
oempffff.... en uitademen na de foto :D

nee hoor, ziet er echt strak uit, goeie broodjes te zien. Jammer toch van dat losse vel onder de navel, maar dat gaat blijkbaar niet meer wegtrekken.

Tja. Op mijn borst is het ook. Ik heb me erbij neergelegd. Zwembroek een beetje hoger trekken en weg is het :roflol:

• #44.774
:roflol:

Ik zal komende weken nog wel eens wat fatsoenlijke foto's proberen te maken. Er valt nog wel wat verbetering te maken.

Stuk droger inderdaad. Keek laatst al eens in je log, maar toen wist ik niet van je blessure dus dacht al wat een pussyweights. Je lijkt trouwens wel behoorlijke gyno te hebben, of is dat ook het losse vel?

• #44.776
Stuk droger inderdaad. Keek laatst al eens in je log, maar toen wist ik niet van je blessure dus dacht al wat een pussyweights. Je lijkt trouwens wel behoorlijke gyno te hebben, of is dat ook het losse vel?

Combi ;)

Gyno van in mijn puberteit en dan idd losse huid door mijn mega dik zijn periode :)

Netjes man, dikke schouders ook!

Terug
Naar boven