XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Vakantie? Toe maar weer!

• Topic Starter Topic Starter
  • #45.923
woensdag 05u00

Trainingstijd: 68min

Comments: verder op het elan van maandag & dinsdag... poep dus :p

Untitled.jpg

Tja als ik in je tabelletje kijk, was squat de vorige ronde 9 x 140.... misschien al meer met de kop bij vakantie? :p

• #45.925
Tja als ik in je tabelletje kijk, was squat de vorige ronde 9 x 140.... misschien al meer met de kop bij vakantie? :p

Gaat deze week gewoon ruk. Geen idee waarom. Denk dat ik even moet deloaden. Maarja... over een dikke 2 weken is het vakantie... dus even doorbijten.

Gaat deze week gewoon ruk. Geen idee waarom. Denk dat ik even moet deloaden. Maarja... over een dikke 2 weken is het vakantie... dus even doorbijten.
Soms zegt je lichaam dat het genoeg is. Het zijn natuurlijk wel zware trainingen. En op je 'rustdagen' doe je kuiten, cardio of zwaar tuinwerk :p

• #45.927
Soms zegt je lichaam dat het genoeg is. Het zijn natuurlijk wel zware trainingen. En op je 'rustdagen' doe je kuiten, cardio of zwaar tuinwerk :p

Haha. True. Ach ja. Ik kijk het volgende week nog even aan. En anders ga ik semi deloaden tot aan de vakantie.

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #45.929
Niet echt... ben sinds zaterdag wel met clen begonnen maar niets gewijzigd qua voeding. Dus daar kan het niet aan liggen.
Over het algemeen ga je van clen niet echt lekkerder trainen..krijg vaak wel wat meer pomp, maar hijg als een paard met astma..en kramp overal:o

• #45.933
  • #45.938
donderdag 05u00

Trainingstijd: 46min

Comments: diepe zucht... ik krijg mijn boks rondjes zelfs niet meer rond. Linker bicep verzuurt, speelt op, is kapot.

Untitled.jpg

Boxing: 4 punch combo - 1 round
Cardio: Stepper - 15min LISS

• #45.940
Terug
Naar boven