Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Tja als ik in je tabelletje kijk, was squat de vorige ronde 9 x 140.... misschien al meer met de kop bij vakantie?![]()
Soms zegt je lichaam dat het genoeg is. Het zijn natuurlijk wel zware trainingen. En op je 'rustdagen' doe je kuiten, cardio of zwaar tuinwerkGaat deze week gewoon ruk. Geen idee waarom. Denk dat ik even moet deloaden. Maarja... over een dikke 2 weken is het vakantie... dus even doorbijten.

Soms zegt je lichaam dat het genoeg is. Het zijn natuurlijk wel zware trainingen. En op je 'rustdagen' doe je kuiten, cardio of zwaar tuinwerk![]()
Herkenbaar

Zelf een verklaring voor?Gotta keep the belly gains
Bwah. Vorige week liep het allemaal op rolletjes. Deze week draait het vierkant. Veel te weinig reps eigenlijk naar gelang de verhoging in gewichten.
Over het algemeen ga je van clen niet echt lekkerder trainen..krijg vaak wel wat meer pomp, maar hijg als een paard met astma..en kramp overalNiet echt... ben sinds zaterdag wel met clen begonnen maar niets gewijzigd qua voeding. Dus daar kan het niet aan liggen.

Over het algemeen ga je van clen niet echt lekkerder trainen..krijg vaak wel wat meer pomp, maar hijg als een paard met astma..en kramp overal![]()
pfffffff.....

Ben geen bikkel, ik ben oud...

Zelfs als je ervoor helemaal geen biceps gebruikt? Tijd voor herstel denk ik.
Zelfs als je ervoor helemaal geen biceps gebruikt? Tijd voor herstel denk ik.