Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dus het is van te moeten 
Mwoahhh Bourgondiër zijn is hij toch een stuk beter in hoor, maar dat doe hij ook al veel langer![]()

Ik zou het de 1RM prestaties niet waard vinden, het risico thans.
Geduld...

Op mijn leeftijd heb ik geen tijd meer om geduld te hebben![]()
gaat morgen nog niet dood. Tenminste ga ik niet vanuit
Op mijn leeftijd heb ik geen tijd meer om geduld te hebben![]()

gaat morgen nog niet dood. Tenminste ga ik niet vanuit
![]()

In dat perspectief plaats ik oude van dagen ook altijd die proberen voor te piepen in de winkel![]()
Een beetje respect voor ouden van dagen heIn dat perspectief plaats ik oude van dagen ook altijd die proberen voor te piepen in de winkel![]()

Je weet maar nooit met al dat kraken, pîepen, enzo
Bizar wel dat die mensen net het traagste rijden. Je zou denken dat ze eerder gehaast zouden zijn. Konden ze toch al zeker bij hun thuis overlijden ipv in de wagen.

dus extra spannend of ze de afslag snel genoeg zien op de snelweg, met 70km/u.
jullie hebben verdomme de hele week de tijd om op je gemakje naar de winkel te gaan.

Nou mijn mond valt er anders ook dagelijks van open, gevolgd door een frons en een scheldkannonade.. Waarna @HillR mij weer tot bedaren moet kalmeren.. Iets dat ook steeds minder gaat omdat ze zich langzaam veel beter thuis voelt in mijn haat jegens oudjes kampHet is ook niet gemakkelijk als je op zoek bent naar je gebit, wat per ongeluk uit je mond viel, tijdens het rijden.