XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Eens 155 pakken ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #46.502
Niet erg eens met een paar KG minder te verhogen;)

20 jaar - lang zeg! Dat is dus echt een lifestyle.

Mwoahhh Bourgondiër zijn is hij toch een stuk beter in hoor, maar dat doe hij ook al veel langer :D

• #46.508
20 jaar - lang zeg! Dat is dus echt een lifestyle.

Nee niet echt hoor. Het is ofwel trainen ofwel dik zijn :D Dus het is van te moeten :)

Mwoahhh Bourgondiër zijn is hij toch een stuk beter in hoor, maar dat doe hij ook al veel langer :D

Euhm... misschien al 25 jaar dan :p

Zou wel sterk zijn. Ik train al jaren op deze manier. Met een piek van 170 op mijn BP. Dus ik weet wel wat ik doe hoor ;)

Ik zou het de 1RM prestaties niet waard vinden, het risico thans.

• #46.510
Ik zou het de 1RM prestaties niet waard vinden, het risico thans.

Klopt wel. Maar je moet het ook niet forceren. Als ik voel dat ik hem ga grinden of strainen, leg ik hem neer. Het moet een vlotte rep zijn met voldoende snelheid. Anders gebeuren er inderdaad
wel ongelukken.

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #46.515
Je weet maar nooit met al dat kraken, pîepen, enzo :p
Bizar wel dat die mensen net het traagste rijden. Je zou denken dat ze eerder gehaast zouden zijn. Konden ze toch al zeker bij hun thuis overlijden ipv in de wagen.

Tja de helft van de 70+ die nog op de weg zit die kunnen zichzelf amper nog zien in de spiegel, dus extra spannend of ze de afslag snel genoeg zien op de snelweg, met 70km/u.

Een beetje respect voor ouden van dagen he :(

Niks ervan, jullie hebben verdomme de hele week de tijd om op je gemakje naar de winkel te gaan. Maar het gros van jullie gaat dan op een werkdag tussen 17-18u naar de supermarkt, of in het fucking weekend.. En dan nog voor willen piepen ook :roflol:

• #46.518
  • Like
Waarderingen: Vonk
Het is ook niet gemakkelijk als je op zoek bent naar je gebit, wat per ongeluk uit je mond viel, tijdens het rijden.
Nou mijn mond valt er anders ook dagelijks van open, gevolgd door een frons en een scheldkannonade.. Waarna @HillR mij weer tot bedaren moet kalmeren.. Iets dat ook steeds minder gaat omdat ze zich langzaam veel beter thuis voelt in mijn haat jegens oudjes kamp :D

Terug
Naar boven