Fitness Seller

Robke's trainingslog

Niks ervan, jullie hebben verdomme de hele week de tijd om op je gemakje naar de winkel te gaan. Maar het gros van jullie gaat dan op een werkdag tussen 17-18u naar de supermarkt, of in het fucking weekend.. En dan nog voor willen piepen ook :roflol:
:flipoff:

• Topic Starter Topic Starter
  • #46.522
Dinsdag 20u00 training

Comments: owv f**k it all... enkel het broodnodige gedaan

Untitled.jpg

Werk zou niet zo fucking veel tijd moeten kosten.

Werk zou niet zo fucking veel tijd moeten kosten.

Dat hoeft het ook niet in de meeste gevallen.. Behalve als je aan de productieband staat oid., dan wordt het snel lastig. Maar meer dan 50% van de banen kan in slechts 50% van de tijd even goed worden verricht. We blijven echter als maatschappij maar onnodig lang vasthouden aan de 8 uren per werkdag en 5 werkdagen per week.. Jammer dat de evolutie daarin zo achterblijft. Er zijn al wel wat bedrijven die het tegenwoordig anders doen, maar te weinig nog helaas.

Dat hoeft het ook niet in de meeste gevallen.. Behalve als je aan de productieband staat oid., dan wordt het snel lastig. Maar meer dan 50% van de banen kan in slechts 50% van de tijd even goed worden verricht. We blijven echter als maatschappij maar onnodig lang vasthouden aan de 8 uren per werkdag en 5 werkdagen per week.. Jammer dat de evolutie daarin zo achterblijft. Er zijn al wel wat bedrijven die het tegenwoordig anders doen, maar te weinig nog helaas.
Yep, helemaal waar. Helaas wordt bij ons veel te veel waarde gehecht aan fysieke aanwezigheid.

Ja dat is nog zoiets :(
Gelukkig ben ik de enige in mijn soort bij mijn bedrijf en kan ik mijn werk voor 95% uitvoeren vanuit waar dan ook, dus daarmee komt naast de verantwoordelijkheid gelukkig een evenredig gedeelte aan vrijheid!

• #46.534
Hier gaat het vooral om werk bij in je bak duwen die eigenlijk je verantwoordelijkheid niet is. Dus krijg je gezeik eens de emmer overloopt.

Je bedoelt bij jezelf?

#beta

• #46.536
  • #46.537
Woensdag 20u00 training

Comments: over 3 weken toch die 220 SQ eens pakken :o

Untitled.jpg

• #46.540
Terug