- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Yep! Back on track

101 op het moment.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dus 20 seconden gaan, 10 seconden rust is 1 ronde.Had het ondertussen al eens gegoogled en dus onnodig spam in jouw log gepostIs Tabatta héDus 20 seconden gaan, 10 seconden rust is 1 ronde.
enkele jaren uit dit wereldje uit geweest dus hier en daar opnieuw wat mijn geheugen opfrissen 
Had het ondertussen al eens gegoogled en dus onnodig spam in jouw log gepostenkele jaren uit dit wereldje uit geweest dus hier en daar opnieuw wat mijn geheugen opfrissen
![]()

Lekker hoor. Temperatuur in het hok al wat beter nu?
Vanmorgen 15. En volgende week wordt het terug wat frisser.Prima temperatuur om te trainen! Veel beter dan 25+°COm 5u valt het idd reuze meeVanmorgen 15. En volgende week wordt het terug wat frisser.
Prima temperatuur om te trainen! Veel beter dan 25+°C

Si, verheug me nu al op de 18 graden van maandag. Weer lekker fris s nachts. heerlijk!

O laat maar danJe moet natuurlijk wel in het midden van de nacht opstaan![]()

Yes, ein-de-lijk wordt het wat aangenamer qua temperatuur volgende week. Morgen nog wel een dag overleven op 30 graden...Om 5u valt het idd reuze meeVanmorgen 15. En volgende week wordt het terug wat frisser.
Yes, ein-de-lijk wordt het wat aangenamer qua temperatuur volgende week. Morgen nog wel een dag overleven op 30 graden...
Ik ga dat ook wel overleven hoorGewoon op het terras zitten, biertje, cocktail, longdrinks... Mmmm

Inderdaad, met die warmte moet een mens veel drinken. Ideaal!Gewoon op het terras zitten, biertje, cocktail, longdrinks... Mmmm

Inderdaad, met die warmte moet een mens veel drinken. Ideaal!![]()