MuscleMeat

Robke's trainingslog

Je kunt ook voor de tot 150kg kiezen en gewicht zegt niet alles over de gebruikte materialen ten opzichte van hetgeen wat ideaal voor jouw lichaam zou zijn.

• Topic Starter Topic Starter
  • #47.382
Je kunt ook voor de tot 150kg kiezen en gewicht zegt niet alles over de gebruikte materialen ten opzichte van hetgeen wat ideaal voor jouw lichaam zou zijn.

Ik ga er eens even langs :) Blijkbaar hebben ze een vestiging op 15min rijden.

• Like
Waarderingen: Vonk
Succes! Je kunt er proefliggen natuurlijk, en bij ons was het de duurste die het lekkerst lag natuurlijk :roflol:

Ik vind dit ook een zeer schappelijke prijs eerlijk gezegd...
Op een degelijk bed (onderstel) en matras mag je sowieso niet besparen. Ik zeg niet dat duur per definitie altijd beter is, maar als het gaat om matrassen e.d. geeft de prijs vaak toch al een indicatie van de kwaliteit van de gebruikte materialen.

• #47.387
Ik vind dit ook een zeer schappelijke prijs eerlijk gezegd...
Op een degelijk bed (onderstel) en matras mag je sowieso niet besparen. Ik zeg niet dat duur per definitie altijd beter is, maar als het gaat om matrassen e.d. geeft de prijs vaak toch al een indicatie van de kwaliteit van de gebruikte materialen.

True story.

Matrassen zijn kostbaar, dat mag ook wel toch? Je spendeert er bijna 1/3e van je leven op...

Of je gebruikt een vrouw als matras. Die kan je gratis inruilen voor een andere. Nu ja. Vaak toch :p

Pff ik zou niet durven te cummen op een matras van 1500 euro

Dan neuk ik beter op de grond

• #47.390
  • #47.392
  • #47.394
  • Like
Waarderingen: Vonk
  • #47.396