- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kunt ook voor de tot 150kg kiezen en gewicht zegt niet alles over de gebruikte materialen ten opzichte van hetgeen wat ideaal voor jouw lichaam zou zijn.
Blijkbaar hebben ze een vestiging op 15min rijden.
Ik vind dit ook een zeer schappelijke prijs eerlijk gezegd...
Ik vind dit ook een zeer schappelijke prijs eerlijk gezegd...
Op een degelijk bed (onderstel) en matras mag je sowieso niet besparen. Ik zeg niet dat duur per definitie altijd beter is, maar als het gaat om matrassen e.d. geeft de prijs vaak toch al een indicatie van de kwaliteit van de gebruikte materialen.
Matrassen zijn kostbaar, dat mag ook wel toch? Je spendeert er bijna 1/3e van je leven op...

True story.
Of je gebruikt een vrouw als matras. Die kan je gratis inruilen voor een andere. Nu ja. Vaak toch![]()

Pff ik zou niet durven te cummen op een matras van 1500 euro
Dan neuk ik beter op de grond

Je moet ze ook met een handtas laten komen slapen, niet met een koffer
Tren geel gaat heus wel uit een matras hoor![]()

En afhankelijk of je graag hard of zacht ligt, kijk je welke chick het overeenstemmende vet% heeft.

Ja maar daar moet je niet teveel op afgaan, sommige fluctueren enorm in korte tijd![]()
Daar heb ik zelf ook wel last van. Mmm. Wordt nog een hele berekening en testing zo.

Misschien kan de winkelmedewerkster je wel helpen bij je keuze![]()
Hopelijk lijkt ze ergens op. Anders is het een beetje zoals bungee springen, ogen dicht en gewoon er het beste van maken.

En anders plak ik mijn telefoon wel op haar hoofd en zoek een leuk filmpje![]()