Fitness Seller

Robke's trainingslog

nog steeds sterk Rob - lekker man

Je bent weer wat fitter of niet? Gewichten zien er goed uit:thumbs:

Untitled.jpg
Je traint ook nog zie ik! Lekker bezig weer hoor:) Prima gewichten ook nog!

• Topic Starter Topic Starter
  • #47.544
What's wrong with the shoulder?

• #47.549
  • #47.550
Schouder weer genezen. Deze week de vroege shift.

Untitled.jpg

• #47.552
Doe jij aan huishouden? :eek:

• #47.554
  • #47.556
  • #47.558
Mooi dat er nog steeds mannen zijn die zo denken :roflol: Maar ik snap het wel :p

Ik wist niet dat je vrouw die rotziekte heeft gehad :(

Je kan toch niet verwachten dat wanneer je vrouw moe is en aan de strijk staat, dat ze je roze spuit dolk gaat aflikken :p

Yep. Tot 2 keer toe zelfs ;) In 2008 & in 2013.

• Sad
Waarderingen: Bubs
Je kan toch niet verwachten dat wanneer je vrouw moe is en aan de strijk staat, dat ze je roze spuit dolk gaat aflikken :p

Yep. Tot 2 keer toe zelfs ;) In 2008 & in 2013.

De pen0r ansich moet al genoeg reden zijn voor de vrouw om happy te worden/zijn. Maar dat is mijn humble levensmotto, ik snap best dat het niet overal zo werkt.

Mehh hatelijk zeg, maar gelukkig is ze er nog om je roze spuit dolk te verwennen (als je hebt gestreken, gepoetst en gezogen :roflol:)

• #47.560
De pen0r ansich moet al genoeg reden zijn voor de vrouw om happy te worden/zijn. Maar dat is mijn humble levensmotto, ik snap best dat het niet overal zo werkt.

Mehh hatelijk zeg, maar gelukkig is ze er nog om je roze spuit dolk te verwennen (als je hebt gestreken, gepoetst en gezogen :roflol:)

Haha. Tja. Soms is het allemaal druk druk druk en dan nog het gezinsleven erbij, dan ben je doodop op het einde van de dag...

Terug
Naar boven