AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #47.562
Wil je zeggen dat je er dan zelf niet eens meer de puf voor hebt? :haha:
Kinderen zeker :D

Soms wel ja inderdaad. Tussen het trainen, het werk, het huishouden, tuin, gezin en klussen door, zit er soms 0 tijd. Dan ben je wel op na een drukke dag ja.

En ja. 1tje hé.

• #47.564
1 is al teveel :D :roflol:
Kijk maar naar jou haha

Tja. Vroeger waren het papjes en pampers... nu is het huiswerk en smerige kleren :roflol:

En een grote tuin etc zorgt natuurlijk ook voor werk. Net als de dingen die beginnen verslijten na 12 jaar woonst daar.

Tja. Vroeger waren het papjes en pampers... nu is het huiswerk en smerige kleren :roflol:

En een grote tuin etc zorgt natuurlijk ook voor werk. Net als de dingen die beginnen verslijten na 12 jaar woonst daar.

Ja dat hoort er allemaal bij, bij het gezinsleven.. Onze tuin is niet heel groot ±60m², dus dat scheelt; kost maar 2x per jaar echt een dagje werk, gisteren nog wat aan gedaan zelfs :engel:

Papjes en Pampers, ik moet er echt niet aan denken, zou liever een puber grootbrengen dan :haha:

• #47.566
Ja dat hoort er allemaal bij, bij het gezinsleven.. Onze tuin is niet heel groot ±60m², dus dat scheelt; kost maar 2x per jaar echt een dagje werk, gisteren nog wat aan gedaan zelfs :engel:

Papjes en Pampers, ik moet er echt niet aan denken, zou liever een puber grootbrengen dan :haha:

Wij hebben wel wat meer :o Voor en achter dan ook nog. Veel snoeiwerk enzo.

Haha. Nou. Ik hou mijn hart al vast als die gaat puberen hoor :)

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #47.569
Handje laten helpen door schoonmoeder? Oh wacht...

• #47.572
Niet alleen je “pen0r” is indrukwekkend.
Je bank is ook vet sterk Rob!

• #47.577
Untitled.jpg

Dat zijn heavy calf raises :thumbs:

Wel beetje korte training? :p

• #47.579
Ahhh okay :cool:

Terug
Naar boven