AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #47.782
  • #47.783
Zijn die dingen vrij universeel te monteren eigenlijk, of hoort dat echt bij een bepaald type rek?

Dit gemist.

Je moet de cable gewoon eruit halen. En dan opmeten en kan je bij Fitness Seller eentje op maat laten maken. Maar inderdaad, cable dikte,
schroeftype ofzo kan anders zijn per rack.

Dit gemist.

Je moet de cable gewoon eruit halen. En dan opmeten en kan je bij Fitness Seller eentje op maat laten maken. Maar inderdaad, cable dikte,
schroeftype ofzo kan anders zijn per rack.
Mijn chinese rek heeft geen opzetstukken, maar ik zie dat mensen met wat eenvoudig montage materiaal ook iets bruikbaars maken. Z-stang en rope facepull onderdeel van Fitness seller aanschaffen, en dan ben je een heel eind :)

• #47.786
Mijn chinese rek heeft geen opzetstukken, maar ik zie dat mensen met wat eenvoudig montage materiaal ook iets bruikbaars maken. Z-stang en rope facepull onderdeel van Fitness seller aanschaffen, en dan ben je een heel eind :)

Ja. Je kan vanalles in mekaar knutselen. Maar ik heb toch liever iets wat er ook mooi uitziet in het rack :)

Bij mij in de gym kopen ze steeds goedkope rommel..daar zijn werkelijk iedere maand wel 1 of 2 kabels gebroken:roflol:

:D Ik riskeerde het toch niet meer om ermee te trainen. Als je zo 4 draadjes eruit zit steken, dan komt de rest binnenkort ook wel los.

• #47.788
Dat interesseert me helemaal niets. Gebruikers ervaring en veiligheid komen eerst.

Veiligheid kan je nooit garanderen bij iets wat je zelf in mekaar hebt geknutseld. Of je moet al een professional zijn. Maar een schroef en een haak,
wat je ergens bij de doe het zelf koopt? Wat is de draagkracht van zoiets hé.

Veiligheid kan je nooit garanderen bij iets wat je zelf in mekaar hebt geknutseld. Of je moet al een professional zijn. Maar een schroef en een haak,
wat je ergens bij de doe het zelf koopt? Wat is de draagkracht van zoiets hé.

:o 5100 N is geen 88 kg (eerder 550 kg)

• #47.790

:o 5100 N is geen 88 kg (eerder 550 kg)

Dat bedoel ik dus. Ze weten het soms zelf niet. En ook. Je moet je haken er nog aan vastmaken. Meestal door compressie. Hoe weet je of dat zo stevig is.
Tja. Ik ga toch maar voor het zekere. :)

• #47.791
Gezien mijn cable om zeep was, vandaag BOR en Pull Ups gedaan. En stiekem beviel dat wel.

Untitled.jpg

Consistency! :flexgrin:

Toch stevige workout weer Rob!

• #47.794
  • #47.797
Untitled.jpg

Tabata KB swings ook wel eens gedaan.
Ik had alleen de 24kg.
DÔÔD GAAN! :bang:

• #47.799
Tabata KB swings ook wel eens gedaan.
Ik had alleen de 24kg.
DÔÔD GAAN! :bang:

Hangt er wat vanaf hoeveel rondes je doet. Ik ben er pas terug mee bezig. 7 rondjes met 12 is al voldoende. Opbouwen tot 10 rondes en dan naar de grotere bells.

Wat ik deed duurde iets meer dan 4 minuten geloof ik.
Dat was genoeg zeg maar!
Zo zwaar man...
Maar ook toen was ik al een dikke ouwe man natuurlijk!

Terug
Naar boven