XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Er zijn wel geen files door corona natuurlijk. Dus qua tijd scheelt dat wel wat :D
Nu nog even een mooie dag afwachten voor het open dakje :)

Wat een stilte trouwens hier op het forum. Dit is nog de enige actieve log vandaag in mijn lijstje.

• Topic Starter Topic Starter
  • #47.825
Nu nog even een mooie dag afwachten voor het open dakje :)

Wat een stilte trouwens hier op het forum. Dit is nog de enige actieve log vandaag in mijn lijstje.

Als het droog is, kan het dak er af ;)

Alleen de harde kern, lees mensen met een home gym, is nog actief. De rest is aan het hamsteren in de winkels :roflol:

Als het droog is, kan het dak er af ;)

Alleen de harde kern, lees mensen met een home gym, is nog actief. De rest is aan het hamsteren in de winkels :roflol:

Mijn mama is aan het hamsteren voor mij :o.
BTW:
1584108059618.png

1584108020922.png

1584108043227.png

De laatste..fantastisch!:titty:

• #47.829
Mmm... topless... topless training is niet toegelaten btw. Nu ja, niet door mijn vrouw :p

Bubs: houdt van topless rijden :D

• #47.831
Zaterdag: Tabata: KB swings - 12kg - 6 rounds. & Abwheel - 10 - op de knieëen

Voor de rest eat all the food, drink all the drinks!

• #47.835
Neu, tot minsters 6 april. Ik ben gisteren nog net op tijd naar een cafe gegaan, en vlak voor 6 werden we er uitgezwierd :(

Wij hadden nog een klein verjaardagsfeestje. En nu is het dus gedaan tot begin april ja. Ook thuis werken. Dus ja. Als het maar snel voorbij is.

Idd. Wij beginnen zelfs een beetje te vrezen voor onze vakantie in juli.
Al wat betaald? Wij zijn geld voor onze vlucht eind april naar Alicante wel kwijt en hotels gaan waarschijnlijk ook niets teruggeven. Wel 'kosteloos' verplaatsen naar najaar of volgend jaar :(

• #47.839
Al wat betaald? Wij zijn geld voor onze vlucht eind april naar Alicante wel kwijt en hotels gaan waarschijnlijk ook niets teruggeven. Wel 'kosteloos' verplaatsen naar najaar of volgend jaar :(

Yep. Volledig betaald al. Maar goed, het is nog een kleine 4 maanden tot dan.

Terug
Naar boven