- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Grens van A'pen en Limburg

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ok ja, das ver
.
Nu nog even een mooie dag afwachten voor het open dakjeEr zijn wel geen files door corona natuurlijk. Dus qua tijd scheelt dat wel wat![]()

Nu nog even een mooie dag afwachten voor het open dakje
Wat een stilte trouwens hier op het forum. Dit is nog de enige actieve log vandaag in mijn lijstje.

Als het droog is, kan het dak er af
Alleen de harde kern, lees mensen met een home gym, is nog actief. De rest is aan het hamsteren in de winkels![]()
.Dat is toch niet zo ver

But do it at homeVoor de rest eat all the food, drink all the drinks!

Neu, tot minsters 6 april. Ik ben gisteren nog net op tijd naar een cafe gegaan, en vlak voor 6 werden we er uitgezwierd

Neu, tot minsters 6 april. Ik ben gisteren nog net op tijd naar een cafe gegaan, en vlak voor 6 werden we er uitgezwierd![]()
Ik hoop het ja.Wij hadden nog een klein verjaardagsfeestje. En nu is het dus gedaan tot begin april ja. Ook thuis werken. Dus ja. Als het maar snel voorbij is.
Al wat betaald? Wij zijn geld voor onze vlucht eind april naar Alicante wel kwijt en hotels gaan waarschijnlijk ook niets teruggeven. Wel 'kosteloos' verplaatsen naar najaar of volgend jaarIdd. Wij beginnen zelfs een beetje te vrezen voor onze vakantie in juli.

Al wat betaald? Wij zijn geld voor onze vlucht eind april naar Alicante wel kwijt en hotels gaan waarschijnlijk ook niets teruggeven. Wel 'kosteloos' verplaatsen naar najaar of volgend jaar![]()
Dat moet toch wel goed komen..Yep. Volledig betaald al. Maar goed, het is nog een kleine 4 maanden tot dan.