MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #48.601
On a different note... gisteren mezelf even een kado gedaan.

Mijn fiets zijn weerstand was stuk gegaan. Nu ja. Dat ding was ook al +10 jaar.
Mijn Crosstrainer heb ik destijds ook gemaakt wegens een kapotte weerstand. Maar daardoor verloor ik alle programma's, display etc.
Dus tijd voor vervanging.

Maandag geleverd.

1629435664153.png

1629435694075.png

Nice!
Kende je zo'n stepper al? Ik weet helemaal niet of dat een prettige beweging is...

• #48.603
Nice!
Kende je zo'n stepper al? Ik weet helemaal niet of dat een prettige beweging is...

Nee. Eigenlijk is het op goed geluk :p Ik vind er ook niet veel over op het net. Maar mijn vrouw leek het wel wat. Zeker omdat die pedalen wat dichter tegen
mekaar staan dan bv een crosstrainer.

Nee. Eigenlijk is het op goed geluk :p Ik vind er ook niet veel over op het net. Maar mijn vrouw leek het wel wat. Zeker omdat die pedalen wat dichter tegen
mekaar staan dan bv een crosstrainer.
:roflol: nou hopelijk is het wat dan. Laat je/jullie ervaring maar eens horen binnenkort.

• #48.605
:roflol: nou hopelijk is het wat dan. Laat je/jullie ervaring maar eens horen binnenkort.

Bwah. Het is een kruising tussen een crosstrainer en een step. Dus ja. Dat kan toch niet slecht zijn? :p

Nu alleen nog zo'n Airbike op de kop tikken :)

• #48.607
  • #48.611
1629705688027.png

• #48.612
Die 180 SQ wilde niet gerept worden. En meer dan 140 lukte ook al niet op de BP :mad:

1629706324370.png

vakantie dipje? wat nu? :thinking:

• #48.614

Vakantie dipje? Tja. Meer dan een maand niet goed gegeten. Trainen deed ik dan ook maar hier en daar. En dan nog niet met veel overtuiging :p
Daarenbovenop heb ik ook nog wat gecut om toch maar een beetje ok in zwembroek uit te zien. Dus ja. 1+1+1 = -5 :p

Vakantie dipje? Tja. Meer dan een maand niet goed gegeten. Trainen deed ik dan ook maar hier en daar. En dan nog niet met veel overtuiging :p
Daarenbovenop heb ik ook nog wat gecut om toch maar een beetje ok in zwembroek uit te zien. Dus ja. 1+1+1 = -5 :p
dus druk druk druk, en uit je dagelijkse routine, that sucks :( (maar je bent wel in shape nu.....bijna) :D

• #48.616
  • #48.618
Terug
Naar boven