Fitness Seller

Rock Iron Steel Rage

Beterschap!

Veel beterschap, je komt sterker dan voorheen terug!

The Locust zei:
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

De Locust Brothers zijn allebei geveld.
Mijn broer is gisteren van een ladder gevallen, schouder ontwricht, maw dus geen wedstrijd gewichtheffen in Waregem morgen.
En ik zit blijkbaar met zware sinusitis, en moet aan de antibiotica.
Ik haaaaat antibiotica.

Peace out en tot later
Da's inderdaad een zware tegenvaller. Luc zal mogen zwoegen om z'n puntjes te behalen (zijn ze nog met 3?), maar da's nog het minste van. Hopelijk recupereert je broer er snel van.

En jij ook natuurlijk :D .

Beide erg veel beterschap!

• Topic Starter Topic Starter
Ok, de zwakheid begint stilaan mijn lichaam te verlaten, ben weer 'under the barbell', beetje losgesquat met 170 vandaag. Komt wel vlug weer in orde. Ik ga de eerste trainingen hier wel niet allemaal posten, want het zullen gewoon dezelfde gewichten zijn van een paar pagina's geleden. Mijn broertje heeft ook goed nieuws gekregen, hij mag maandag ook al weer beginnen trainen.

Verder is antibiotica grote smeerlapperij, en moe dat een mens er van wordt. Nu ja, als 't moet dan moet het.

Oja ik ben ondertussen al die e-booken van Pavel aan het lezen, goed spul, er staan een paar goede ideeën tussen ;)

eq_909 zei:
Ga je er iets van proberen/uitvoeren? Zo ja, post het gerust hier in je log :)

We zullen zien. Maar die sots presses, power rack curls, floor flyes, etc die hij in 'Beyond Bodybuilding' voorstelt moeten in ieder geval eens geprobeerd worden. En misschien moet ik mij ook maar eens een paar boards maken... Goede info ook over volume en frequentie, uiteindelijk komt het altijd neer op heel veel sets met maximaal vijf reps, maar er zitten toch een paar leuke systeempjes tussen.

Ik ben jammer genoeg een kilo of twee lichter geworden, maar daar wordt weer aangewerkt. Gisteren het volgende binnengespeeld :

7h30 : 3 eieren, kom havermout, kiwi, fruitsap, thee

10h00 : 6sneden brood met pindakaas en schijfjes banaan.

12h30 : 250gr biefstuk, gebakken aardappeltjes, gemengde groenten

15h00 : 6 sneden brood met 1 blik tonijn, halve liter pompoensoep
2 yoghurtjes

17h00 : +-250gr vis, gestoomde wortelen, en nog een vegetarische lasagna erbovenop

20h00 : halve liter pompoensoep, 5 ham-kaas flensjes, 1 banaan

22h00 : 1/2liter wheyshake

goed om te horen dat t weer beter met je ( en je broer) gaat !

ik zal kijken of ik vanaf de Antillen je log nog een beetje kan volgen; emigratie gaat veel tijd in zitten en de 1e maand nog geen internet........wel een sportschool gelukkig !

suc6!

;)

The Locust zei:
We zullen zien. Maar die sots presses, power rack curls, floor flyes, etc die hij in 'Beyond Bodybuilding' voorstelt moeten in ieder geval eens geprobeerd worden. En misschien moet ik mij ook maar eens een paar boards maken... Goede info ook over volume en frequentie, uiteindelijk komt het altijd neer op heel veel sets met maximaal vijf reps, maar er zitten toch een paar leuke systeempjes tussen.

sots press is aan te raden, probeer ze met dumbbells om te beginnen.

Sots presses zijn een fijne, zware en in het begin moeilijke oefening.

Wat je voeding betreft; ziet er goed uit. Genoeg groente en fruit, iets wat vele op dit board te weinig eten imho. Misschien kun je hier en daar nog wat melk en kwark toevoegen?

Pavel rules! :D

veel succes met de 'comeback' de komende trainingen!

@Eq 909 wat zijn die sots dinges?

Sots Press:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

Training Donderdag 23 maart

1) Bench Press
5 x 70
5 x 90
5 x 100
3 x 110
3 x 120
3 x 130
5 x 120
5 x 110
5 x 105
5 x 105
5 x 100
5 x 100

2) Military Press
5 x 50
5 x 60
5 x 70
5 x 80
5 x 75
5 x 70
5 x 70
5 x 65
5 x 65

3) Barbell Curl
5 x 40
5 x 50
5 x 60kg
5 x 60kg
5 x 60kg
5 x 60kg
5 x 60kg

in geen tijden meer gecurld, ik ga deze weer in het programma opnemen

4) Floor extensions met barbell
8 x 40kg
5 x 50kg
5 x 50kg
5 x 50kg
5 x 50kg
5 x 50kg
5 x 50kg
5 x 50kg

Machtige oefening, gezien in Pavels 'Beyond Bodybuilding'
In tegenstelling tot de meeste tricep extensions met dumbbells en ez-baartjes kun je hiermee lekker explosief met lage reps trainen, en tussen de reps gewoon de baar achter je hoofd laten rusten. Echt een goede poweroefening. Ik doe net zoals in het boek een rekker rond mijn armen zodat mijn ellebogen niet naar buiten gaan, werkt prima.

Die oefening doe ik ook al paar maandjes, is echt goed inderdaad!

Voorlopig nog niet veel nieuws te melden, behalve een leuk PR op chins, allemaal schone volledige reps :

5 x los
5 x +10kg
5 x +20kg PR
5 x los
5 x +10kg
5 x +20kg PR
5 x los
5 x +10kg

(BW = 96kg)

Ruim 4000 kilo chinnen :thumbs:

eq_909 zei:

Ik heb eigenlijk nog nooit ergens groeistriemen gehad. Maar sedert ik chins doe met gewicht en behoorlijk volume heb ik een paar flinke blauwe strepen op mijn lats gekregen, zo vanaf mn oksels naar beneden

klinkt inspirerend. straks ook nog es goed chinnen! benchen, dippen, chinnen en dan naar huis, eten.

Als je echt inspiratie wilt moet je de nieuwe CD van Madball, "Legacy" gaan kopen.

Terug
Naar boven