- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Da's inderdaad een zware tegenvaller. Luc zal mogen zwoegen om z'n puntjes te behalen (zijn ze nog met 3?), maar da's nog het minste van. Hopelijk recupereert je broer er snel van.The Locust zei:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Locust Brothers zijn allebei geveld.
Mijn broer is gisteren van een ladder gevallen, schouder ontwricht, maw dus geen wedstrijd gewichtheffen in Waregem morgen.
En ik zit blijkbaar met zware sinusitis, en moet aan de antibiotica.
Ik haaaaat antibiotica.
Peace out en tot later
.
The Locust zei:Oja ik ben ondertussen al die e-booken van Pavel aan het lezen, goed spul, er staan een paar goede ideeën tussen![]()

eq_909 zei:Ga je er iets van proberen/uitvoeren? Zo ja, post het gerust hier in je log![]()
The Locust zei:We zullen zien. Maar die sots presses, power rack curls, floor flyes, etc die hij in 'Beyond Bodybuilding' voorstelt moeten in ieder geval eens geprobeerd worden. En misschien moet ik mij ook maar eens een paar boards maken... Goede info ook over volume en frequentie, uiteindelijk komt het altijd neer op heel veel sets met maximaal vijf reps, maar er zitten toch een paar leuke systeempjes tussen.
eq_909 zei: