AndroidHealthClinic

Gestopt rocks keiharde cut

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
de beloofde wekelijkse gewicht en cm update

update week 1: 21-05-2018

ochtendgewicht 127.9 kg -3,3 kg
armen L/R: 44 / 45 cm -0,5 / -0,5 cm
borst 127 cm -1 cm
taille 105 cm -4 cm
benen L/R 72 / 72 cm -1 cm
 
de beloofde wekelijkse gewicht en cm update

update week 1: 21-05-2018

ochtendgewicht 127.9 kg -3,3 kg
armen L/R: 44 / 45 cm -0,5 / -0,5 cm
borst 127 cm -1 cm
taille 105 cm -4 cm
benen L/R 72 / 72 cm -1 cm
Gaat als een rakket die eerste week!:woot:
 
Praktisch dezelfde meting bij mij, wbt minnetjes, na 4 weken cutten :roflol:
Bij mij kan er ook meer af :p

Vandaag denk ik net onder of op onderhoud gegeten. Vriendin is Nederlands kampioen tireflippen geworden en wel een wijntje, wat chips en ben en jerry's gehad.
 
Nederlands Kampioen Tyreflippen? Congrats :cool:
 
ik ben misschien een nieuwtje in de wereld maar is dat niet extreem veel 3.3 kg in een week?
 
ik ben misschien een nieuwtje in de wereld maar is dat niet extreem veel 3.3 kg in een week?
Mwah, als je ineens van een vrij los high kcal "dieet" naar een vrij strict dieet met een flink deficit gaat verlies je natuurlijk wat extra de eerste week (vocht, glycogeen). ik verwacht de komende weken niet meer dan 1,5 kg per week af te vallen. Dat is absoluut natuurlijk alsnog meer dan de gemiddelde persoon, maar relatief gezien valt het imo wel mee :)
 
ik ben misschien een nieuwtje in de wereld maar is dat niet extreem veel 3.3 kg in een week?
Als je veel vocht vasthoudt niet. Heb wel eens 7 kg in een week verloren, direct na een all inclusive vakantie.
 
Mwah, als je ineens van een vrij los high kcal "dieet" naar een vrij strict dieet met een flink deficit gaat verlies je natuurlijk wat extra de eerste week (vocht, glycogeen). ik verwacht de komende weken niet meer dan 1,5 kg per week af te vallen. Dat is absoluut natuurlijk alsnog meer dan de gemiddelde persoon, maar relatief gezien valt het imo wel mee :)

indeed ok dan begrijp ik het. Ik ben al blij als ik elke week 500 gram kwijt speel haha :p

Als je veel vocht vasthoudt niet. Heb wel eens 7 kg in een week verloren, direct na een all inclusive vakantie.

Dayum, lekker gezopen en geschranst daar :p
 
de training van gisteren nog, na een lange dag in de zon mijn vriendin coachen.

#strict press
92.5 x 5
92.5 x 6 x 2 iets meer hype

#lat pulldown
51.5 x 6 x 3

#incline db press
50 x 6 x 2 teveel last van schouder/bicep. misschien incline db press vervangen door een (specialty) barbell incline press ivm in positie brengen

#unilaterel cable row
22.5 x 12 x 4
 
geplande voeding vandaag:
71271d03d80cd439642f4f324e8c5d8d.png

geen training
 
Het is inderdaad eerst in 7 dagen 7 kg aankomen en dan in 7 dagen weer 7 kg afvallen :roflol:
Zo snel gaat het bij mij vaak niet, maar ik schrik niet van een 3-4kg drop in een week (indien het op de vakantie manier verkregen is)
 
gisteren nog een halve bak ben en jerrys gegeten die over was van maandag. kon het niet aanzien.

voeding vandaag
f58d7f7556e78977c1e70a7a8ae52ee4.png


training: niet ontevreden
#squat
165 x 3
167.5 x 3
170 x 3


#deficit deadlift beltless
190 x 6 hookgrip
190 x 6 straps


#unilateral leg press
60 x 12 x 3
#db rdl
35 x 12 x 3
 
wie eet er nou een halve bak ben en jerry's op? dat is een beetje half werk

maar prima buigjes
 
wie eet er nou een halve bak ben en jerry's op? dat is een beetje half werk

maar prima buigjes
Puur strategisch uiteraard. Maandag had ik die helft ook nog moeten delen, gisteren kon ik hem gewoon in mijn eentje huilend in bed opeten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven