- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat als een rakket die eerste week!de beloofde wekelijkse gewicht en cm update
update week 1: 21-05-2018
ochtendgewicht 127.9 kg -3,3 kg
armen L/R: 44 / 45 cm -0,5 / -0,5 cm
borst 127 cm -1 cm
taille 105 cm -4 cm
benen L/R 72 / 72 cm -1 cm

Bij mij kan er ook meer afPraktisch dezelfde meting bij mij, wbt minnetjes, na 4 weken cutten![]()

Mwah, als je ineens van een vrij los high kcal "dieet" naar een vrij strict dieet met een flink deficit gaat verlies je natuurlijk wat extra de eerste week (vocht, glycogeen). ik verwacht de komende weken niet meer dan 1,5 kg per week af te vallen. Dat is absoluut natuurlijk alsnog meer dan de gemiddelde persoon, maar relatief gezien valt het imo wel meeik ben misschien een nieuwtje in de wereld maar is dat niet extreem veel 3.3 kg in een week?

Als je veel vocht vasthoudt niet. Heb wel eens 7 kg in een week verloren, direct na een all inclusive vakantie.ik ben misschien een nieuwtje in de wereld maar is dat niet extreem veel 3.3 kg in een week?
Mwah, als je ineens van een vrij los high kcal "dieet" naar een vrij strict dieet met een flink deficit gaat verlies je natuurlijk wat extra de eerste week (vocht, glycogeen). ik verwacht de komende weken niet meer dan 1,5 kg per week af te vallen. Dat is absoluut natuurlijk alsnog meer dan de gemiddelde persoon, maar relatief gezien valt het imo wel mee![]()

Als je veel vocht vasthoudt niet. Heb wel eens 7 kg in een week verloren, direct na een all inclusive vakantie.

HerkenbaarAls je veel vocht vasthoudt niet. Heb wel eens 7 kg in een week verloren, direct na een all inclusive vakantie.

Behalve dan dat jij 7kg aankomt ipv afvalt
.Dat bedoelde @wovano ook..
Het is inderdaad eerst in 7 dagen 7 kg aankomen en dan in 7 dagen weer 7 kg afvallenDat bedoelde @wovano ook..
Voor vakantie: cutten..
Op vakantie: bulken...
Na vakantie: vochtbal --> dus weer cutten

Zo snel gaat het bij mij vaak niet, maar ik schrik niet van een 3-4kg drop in een week (indien het op de vakantie manier verkregen is)Het is inderdaad eerst in 7 dagen 7 kg aankomen en dan in 7 dagen weer 7 kg afvallen![]()
Puur strategisch uiteraard. Maandag had ik die helft ook nog moeten delen, gisteren kon ik hem gewoon in mijn eentje huilend in bed opeten.wie eet er nou een halve bak ben en jerry's op? dat is een beetje half werk
maar prima buigjes