XXL Nutrition

Gestopt rocks keiharde cut

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
2300 kcal:eek:
sterkte man

maar waarom zo laag gaan zitten, lijkt mij dat je wel flink kracht/massa gaat verliezen als je zo ver onder onderhoud gaat eten. zou sowieso meer vetten gaan eten, 40g is wel heel erg weinig
vet is normaal ook wel hoger, mijn eieren waren op :(
zoals ik er nu voorsta op 130 kg en een vrij hoog vetpercentage ben ik nog niet heel bang dat het té snel gaat en ik kracht ga verliezen
 
Damn, lekker hoor die MPs!

En holy shit..hoezo high protein!

Ben je student trouwens...wat fucking veel kwark!:eek!:
thanks! tja, flink deficit en op mijn bw zit je al gauw op deze getallen als je 2+ gram per kg bw aanhoudt

ik vind kwark eerlijk gezegd wel makkelijk en het vult goed, maar ik zou het ook niet erg vinden om wat te vervangen voor biefstuk of iets dergelijks :p
 
thanks! tja, flink deficit en op mijn bw zit je al gauw op deze getallen als je 2+ gram per kg bw aanhoudt
Ik hou zelf liever vvm aan. Vet hoef je niet te onderhouden imo. Maar ik zit ook wel hoger dan 2xvvm. Eerder 2.5
 
Ik hou zelf liever vvm aan. Vet hoef je niet te onderhouden imo. Maar ik zit ook wel hoger dan 2xvvm. Eerder 2.5
snap ik, maar in zo'n groot deficit speel ik liever op safe. liever iets te veel dan te weinig eiwitten. Verder heb ik ook gewoon een stuk meer vvm dan jij onder dat laagje vet:p
 
snap ik, maar in zo'n groot deficit speel ik liever op safe. liever iets te veel dan te weinig eiwitten. Verder heb ik ook gewoon een stuk meer vvm dan jij onder dat laagje vet:p
I see what you did there..

..prove us ;)
 
Ik mag hopen dat er wel iets meer dan 80 kg overblijft :o
 
ga toch een soort van carb cycling doen. Niet omdat ik denk dat dit nou echt meerwaarde heeft voor vetverlies maar meer om zo mijn gemiddelde vetinname iets op te krikken. Op rustdagen zal ik zo veel mogelijk carbs inruilen voor vet, upperbody dagen iets minder en lowerbody dagen wil ik dan als ''high'' dagen aanhouden

vandaag (rustdag) ziet er dan ongeveer zo uit
d59d8047b7f2ebe91719b413ca0f2b2b.png
 
400kcal uit zonnebloemolie??? drink je dat ofzo
 
Ik mag hopen dat er wel iets meer dan 80 kg overblijft :o
Dat hoop ik ook wel voor hem met zijn 1.95m..killootje of 90-95 op zijn minst:o
80 is natty max.
:roflol: I see what you did there!
Wil ik zoveel afvallen moet ik eerder aan amputatie denken
:roflol: Wel een quikfix 4 weightloss
400kcal uit zonnebloemolie??? drink je dat ofzo
De tering..inderdaad! Gewoon zonde van de kcals zoveel olie..
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Pren
Hij zal wel moeten op dat bodyweight. Vet is essentieel en het is niet echt slim om 40g vet te zitten als je 130kg weegt. En gok dat hij die kipfilet 3x los bakt (200g / meal?) Inclusief die eieren zo'n 4x10ml.
 
Je kan pindasaus maken van pindakaas, ketjap en/of sambal, water en over dat eten gooien. Kost qua prijs voor de ingrediënten niet veel.
Gelijk lekker veel vetten (30gr ofzo) binnen als je bv 50gr pindakaas gebruikt.

Edit: of kaas en/of bacon over de eieren.
 
Dat hoop ik ook wel voor hem met zijn 1.95m..killootje of 90-95 op zijn minst:o

:roflol: I see what you did there!

:roflol: Wel een quikfix 4 weightloss
De tering..inderdaad! Gewoon zonde van de kcals zoveel olie..
Beter vervangen door apenkoppen inderdaad.
Hij zal wel moeten op dat bodyweight. Vet is essentieel en het is niet echt slim om 40g vet te zitten als je 130kg weegt. En gok dat hij die kipfilet 3x los bakt (200g / meal?) Inclusief die eieren zo'n 4x10ml.
Precies. Bak de kip wel in een keer maar gebruik gewoon genoeg olie. Groente wok ik ook in olie.
Je kan pindasaus maken van pindakaas, ketjap en/of sambal, water en over dat eten gooien. Kost qua prijs voor de ingrediënten niet veel.
Gelijk lekker veel vetten (30gr ofzo) binnen als je bv 50gr pindakaas gebruikt.

Edit: of kaas en/of bacon over de eieren.
Thanks voor de tip, maar ik houd het liever lekker simpel en heb liever ook niet te veel dingen in huis waarmee ik kan cheaten op zo weinig kcals en zoveel honger :o
 
Je hebt ook portiecups pindasaus bij Lidl. :D ;)
 
Erg irritante hinderlijke pijn in mijn kuit onderin de squat.

#squat
162.5 x 5

#deadlift deficit beltless
190 x 5

Jep dit was de hele training. Volgende week zware squats en deadlifts
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven