XXL Nutrition

Gestopt rocks keiharde cut

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
leek tijdens het trainen goed te gaan, maar na de tijd en nu toch last van oude hamstringblessure. vandaag in de gym maar even goed rollen en stretchen
 
leek tijdens het trainen goed te gaan, maar na de tijd en nu toch last van oude hamstringblessure. vandaag in de gym maar even goed rollen en stretchen
Aaawh crap! Wat voor blessure was dat precies?
 
Nice man wist niet dat je meedeed! Ik volg! Succes met log en contest beer.
 
Aaawh crap! Wat voor blessure was dat precies?
bijna een jaar terug mijn linkerhamstring ingescheurd tijdens romanian deadlifts. Herstel leek gewoon prima te gaan maar op een gegeven moment begon mijn rechterhamstring te irriteren en dat is sindsdien nooit meer echt weggegaan. Ik vermoed dat ik in de herstelperiode uit angst teveel met rechts heb gecompenseerd en er een verkeerde belasting is ontstaan. In grote lijnen zit er wel vooruitgang in maar soms speelt het dus nog wel op. Hamstring curls moet ik in ieder geval niet doen, maar daar valt wel omheen te werken.
 
#strict press
87.5 x 3
92.5 x 3 heel easy
95 x 3 heel kut ivm schouder. ga weer een iets smallere grip proberen

#bent over row
90 x 10 x 2
97.5 x 8
102.5 x 6

#close grip bench press
90 x 12 x 3

#unilateral pulldown
48.5 x 12 x 3

concentration curl 3x12
rotator cuff oefeningen
 
Gisteren 2100 kcal, 280 gram eiwit.

Training vanochtend:
#squat
160 x 3
170 x 3
175 x 2 tevreden

#deadlift
245 x 2 hadden er drie moeten zijn. fucking kansloos
257.5 x 1 doel was 1-2.

leg extensions 4x15

Vanavond uitje met gym waar ik bij mijn ouders altijd train. Drie gangen menu staat op het programma, vandaag overdag vooral eiwit.
 
Ziek man die squats en deads:eek!:

Flinke poten ook:thumbs:
 
Nette lifts zeg! Geen last gehad van je hamstring verder?



Impliceer jij hier nou dat squats resulteren in leg gains? :goodpostinggreen:
Lijkt bijna zo hè..

Ik gooi het op toeval:roflol:
 
Ziek man die squats en deads:eek!:

Flinke poten ook:thumbs:
thanks!
Nette lifts zeg! Geen last gehad van je hamstring verder?



Impliceer jij hier nou dat squats resulteren in leg gains? :goodpostinggreen:
thanks! geen last gelukkig

Lijkt bijna zo hè..

Ik gooi het op toeval:roflol:

Normaliter zou ik teruggooien, maar het is geen vrijdag dus laten we het hier maar op houden :rolleyes:.

ik schrik er een beetje van maar ik ben het eens een keer met Marvin eens. Squats zijn imo erg overrated wat betreft hypertrofie van quads. Ik zou niet weten waarom bv een leg press minder effectief is
 
ik schrik er een beetje van maar ik ben het eens een keer met Marvin eens. Squats zijn imo erg overrated wat betreft hypertrofie van quads. Ik zou niet weten waarom bv een leg press minder effectief is
:goodposting:

Dit had ik alleen niet hier verwacht:eek!:
 
Squats kunnen uiteraard bijdragen aan groei, maar zijn zeker niet noodzakelijk voor een goed stel poten :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven