AndroidHealthClinic

Gestopt rocks keiharde cut (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deadlifts zien er goed uit!
Ben erg benieuwd naar je transformatie, de dedication heb je in ieder geval :)
 
leek me vanzelfsprekend :roflol:
voer het gewoon in een keer in en zet het dan gewoon onder dezelfde categorie

Hahah oeps,
Maar in dat geval wel voor iemand van jouw gewicht flink onder je behoefte zoals je al aangaf in je begin post.

Maar dus geen groenten of fruit in je schema?
 
Hahah oeps,
Maar in dat geval wel voor iemand van jouw gewicht flink onder je behoefte zoals je al aangaf in je begin post.

Maar dus geen groenten of fruit in je schema?
fruit bewaar ik voor trainingsdagen wat neerkomt op 5 dagen per week. beetje sparen in de kcal op rustdagen. groente zit er normaal gesproken wel gewoon in
 
leek me vanzelfsprekend :roflol:
voer het gewoon in een keer in en zet het dan gewoon onder dezelfde categorie
Ik dacht serieus dat je dit als ontbijt at.
 
toch wel een beetje honger na het zo abrupt halveren van mijn kcals :o
 
Ik ben heel benieuwd naar de transformatie die je neer gaat zetten.
Veel succes!
 
toch wel een beetje honger na het zo abrupt halveren van mijn kcals :o

Haha herkenbaar! En dan gaat het bij mij maar over 500kcal ofz. 3tal dagen doorbikkelen, dan heb je er geen last meer van
 
RFFNCK paar vraagjes.
1. Er staat dat de foto 500 bij 500 moet zijn. ik ga er vanuit dat dit over de eindfoto/collage gaat? mijn beginfoto's zijn wel 500 pixels in de lengte, maar niet in de breedte. Ik zou ze natuurlijk kunnen oprekken maar dat gaat ten koste van de kwaliteit.
2. De beginfoto's hoeven toch niet in de verplichte poses?
3. Mag ik aan het eind ook beginfoto's ter vergelijking plaatsen die ik pas aan het einde post(die ik nog niet eerder gedeeld heb dus)? Deel nu liever nog niet bepaalde beginfoto's. aan het eind ''durf'' ik dat wel wanneer ik er toch al beter bij sta
 
RFFNCK paar vraagjes.
1. Er staat dat de foto 500 bij 500 moet zijn. ik ga er vanuit dat dit over de eindfoto/collage gaat? mijn beginfoto's zijn wel 500 pixels in de lengte, maar niet in de breedte. Ik zou ze natuurlijk kunnen oprekken maar dat gaat ten koste van de kwaliteit.
2. De beginfoto's hoeven toch niet in de verplichte poses?
3. Mag ik aan het eind ook beginfoto's ter vergelijking plaatsen die ik pas aan het einde post(die ik nog niet eerder gedeeld heb dus)? Deel nu liever nog niet bepaalde beginfoto's. aan het eind ''durf'' ik dat wel wanneer ik er toch al beter bij sta

1. Er staat minimaal 500 bij 500. Maar ja, gaat om de collage.
2. Nee, dat hoeft niet.
3. Het zou leuker zijn en je zou beter progressie kunnen tonen imo wanneer je beginfoto's plaatst en ook tussendoor foto's. Levert doorgaans ook meer volgers en sympathie en dus punten op.
 
1. Er staat minimaal 500 bij 500. Maar ja, gaat om de collage.
2. Nee, dat hoeft niet.
3. Het zou leuker zijn en je zou beter progressie kunnen tonen imo wanneer je beginfoto's plaatst en ook tussendoor foto's. Levert doorgaans ook meer volgers en sympathie en dus punten op.
ja, ik snap dat het minimaal is. Ik heb ook beginfoto's. mijn vraag was of er ook foto's van het startpunt gebruikt mogen worden die pas aan het eind geplaatst worden. ja dus.
thanks voor je antwoord
 
#strict press
90 x 6 x 3 bij lichtere gewichten gaat het wel zonder sleeves maar merk wanneer het weer wat zwaarder wordt mijn bicepaanhechting weer pijn gaat doen. ga vanaf nu weer met sleeves pressen.
#bent over row
100 x 6
105 x 6
110 x 6

#close grip bench press
100 x 6 x 3 nog wat last van pec aanhechting. niet te zwaar gegaan

#unilateral pulldown
58.5 x 6 x 3

cable curls 3x12
 
03d82e4a637f0d7edca9d25214ac782b.png


en de voeding. Van de hele dag dus ;)
 
Damn, lekker hoor die MPs!

En holy shit..hoezo high protein!

Ben je student trouwens...wat fucking veel kwark!:eek!:
 
2300 kcal:eek:
sterkte man

maar waarom zo laag gaan zitten, lijkt mij dat je wel flink kracht/massa gaat verliezen als je zo ver onder onderhoud gaat eten. zou sowieso meer vetten gaan eten, 40g is wel heel erg weinig
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven